دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از دستگیری 15 دختر و پسر که در شب قدر میهمانی مختلط برگزار کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۴۳۸۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حیدر فتاحی گفت: متأسفانه در آستانه شب‌های قدر تعدادی پسر و دختر بدون داشتن نسبت خانوادگی در باغ‌ویلایی، مراسم لهو و لعب برگزار کردند.

وی افزود: تعدادی از این افراد مشروبات الکلی مصرف کرده بودند که با گزارش ضابطان به دستگاه قضایی، دستور ویژه برخورد قاطع با این هنجارشکنان صادر شد و پیرو آن تمام متهمان دستگیر شدند که پرونده آنها در حال رسیدگی است.فتاحی در خصوص سن و تعداد متهمان گفت: 15 متهم با میانگین سنی 25 تا 35 سال دستگیر شدند که متأسفانه این نشان از نبود نظارت برخی خانواده‌ها برعملکرد و رفتار‌های فرزندانشان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: متأسفانه صاحب این باغ‌ویلا در خارج از کشور حضور دارد و این محل را به‌ صورت اجاره در اختیار افراد قرار داده و آنها با برپایی این گونه مراسم، دختران و پسران را به این محل می‌آوردند و با توجه به معماری این محل و وجود استخر، محوطه باز، چندین سوئیت مجزا و... آشکار شد که این ویلا برای برپایی این گونه مراسم ساخته شده است.

وی در خصوص مجازات این افراد گفت: متهمان به خاطر مصرف مشروبات الکلی با مجازات حد روبه‌رو می‌شوند؛ اما در صورت اثبات در مورد روابط نامشروع، شلاق، زندان و... را در پیش رو دارند.

فتاحی تصریح کرد: برخی از این افراد از مصادیق بارز شبیخون و تهاجم فرهنگی هستند و به‌ سهولت اعتقادات را زیر پا می‌گذارند و بدون هیچ‌گونه رابطه نسبی و سببی با نامحرمان در یک مکان جمع می‌شوند و به قانون‌شکنی اقدام و همچنین وجدان عمومی را جریحه‌دار می‌کنند.
ارسال نظرات