خبرهای داغ:
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم:
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه کمک به مسائل آموزشی و درمانی صدقه جاریه است، گفت: خیرین در عرصه آموزشی و درمانی کمک کنند تا بتوانیم در خور شأن قم خدمات رسانی کنیم.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۲۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طاهری در مجمع خیرین سلامت استان قم که با حضور استاندار، فرماندار و جمعی از خیرین استان برگزار شد اظهار کرد: پرورش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد یکی از وظایف این دانشگاه است که به آن اهتمام جدی دارد.

وی گفت: تربیت نیروی انسانی امر بسیار مهم و ضروری است و باید از نیروهای خود استان استفاده کرد و زمینه را برای تربیت این نیروها فراهم کرد که دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه تلاش لازم را دارد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: گسترش آموزه های دینی از دیگر اقداماتی است که دانشجویان از ما انتظار دارند و قم مورد توجه است که در دستور کار داریم.

طاهری افزود: چشم امید دانشجویان و همچنین مردم به شما خیرین است و باید تلاش کنیم که در راستای خدمات رسانی به آنها بکوشیم.

وی بیان کرد: دانشجویان دختر این دانشگاه در ایام اعتکاف 300 نفر ثبت نام کردند اما چون مسجد در مجموعه پردیس نداشتیم فقط توانستیم 100 نفر آنها را پذیرش کرده و به دانشگاه قم معرفی کنیم.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه کمک به مسائل آموزشی و درمانی صدقه جاریه است، گفت: خیرین در عرصه آموزشی و درمانی کمک کنند تا بتوانیم در خدمت دانشجویان باشیم و در خور شان قم خدمات رسانی کنیم.
ارسال نظرات