کلینیک تخصصی مشگین شهر با زیربنای یک هزار و 850 متر مربع با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال احداث و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۴۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، ولی ملکی در بازدید از ساختمان در حاال احداث کلینیک تخصصی مشگین شهر با انتقاد از اقدام غیراصولی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در حالی که بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و چند مرکز تحقیقاتی معتبر شهرستان مشگین شهر از کانون های اصلی بیماری سرطان در کشور است ایجاد مرکز سرطان شناسی در یکی دیگر از شهرستان های استان اردبیل غیرمنطقی و غیر قابل توجیه است.

او اظهار کرد: از حدود 10سال پیش با همکاری مرکز تحقیقات بیماری های دستگاه گوارش و کبد کشور مطالعاتی در این شهرستان آغاز و مشگین شهر به عنوان پایلوت تحقیقات و مطالعه سرطان های دستگاه گوارش در کشور انتخاب شده بود.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احداث مرکز سرطان شناسی در یکی دیگر از مناطق استان را از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پیگیری خواهد کرد افزود: مسوولان استانی نیز باید در اسرع وقت نسبت به رفع این نقیصه اقدام کنند.

وی از آمادگی کامل شهرستان به همکاری برای ایجاد مرکز مجهز سرطان شناسی در مشگین شهر خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل نیز در این بازدید با بیان اینکه این موضوع را به صورت جدی دنبال خواهد کرد افزود: کلینیک تخصصی مشگین شهر با زیربنای یک هزار و 850 متر مربع با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال احداث می شود.

دکتر فرهاد پورفرضی گفت: کلینیک تخصصی مشگین شهر تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

ارسال نظرات