روز قدس روز وجدان های بیدار و برائت از استکبار است بنابراین هرچیزی که آزادی انسانها را سلب کند روز قدس در مقابل آن ایستاده است.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۵۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس ستاد تبلیغات اسلامی طارم در مراسم روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور که با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان طارم برگزار شد، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز وجدان های بیدار و برائت از استکبار است بنابراین هرچیزی که آزادی انسانها را سلب کند روز قدس در مقابل آن ایستاده است.

حجت الإسلام حسین فغانی در ادامه افزود: روز قدس روز حیات اسلام است بنابراین شرکت در راهپیمائی این روز بزرگ و حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک تاکتیک نیست بلکه یک عقیده بشمار می آید.

وی خاطرنشان کرد: مبنای روز قدس عقیده است این مبنا باید تشریح ، تبیین و ریشه یابی شود تا ایراد کار برطرف گردد بنابراین در مسائل دینی و فرهنگی هم همینطور است.

مسئول ستاد تبلیغات اسلامی طارم با بیان اینکه اسلام دین عزت و سعادت است تصریح کرد: دین اسلام نسبت به انسانها بهترین دیدگاه را دارد و در مورد انسانها می فرماید انسان موجودی محترم است بنابراین این کرامت نفسانی انسان است.

فغانی اظهار داشت: اسلام دین امیری است نه اسیری بنابراین روز قدس هم باید روز آمادگی برای آزادسازی قدس عظیم و روز رسیدن به اهداف و آرمانهای مقدس انقلاب و همه ملت ایران اسلامی باشد.

مسئول ستاد تبلیغات اسلامی طارم در پایان گفت: اسلام دین هم نفسی است نه دین هم قفسی چون شیطان همیشه سراغ انسانهای مؤمن و کسانی که ادعای دین و تدین می کنند می رود و آنها را گرفتار می کند گفتنی است اسلام دین عقلانیت است نه دین جهالت.

ارسال نظرات