در طول سال به بهانه‌های مختلف می‌بایست ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان و در بین خانواده‌ها گسترش و فرهنگ سازی شود.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۷۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، شورای بسیج ورزشکاران شهرستان مشگین‌شهر با حضور روئسای هیئت های ورزشی بسیج شهرستان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار ابراهیم کریملر اناری جانشین سپاه شهرستان با تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح انسان گفت: هیئت‌های ورزشی شهرستان می‌بایست در طول سال به بهانه‌های مختلف ورزش‌های همگانی را در سطح شهرستان و در بین خانواده‌ها گسترش و ترویج دهند.

وی افزود: شهرستان مشگین‌شهر یکی از مرتفع ترین کوه‌های کشور را در خود جای داده است و اکنون در فصل کوهپیمایی قرار گرفته‌ایم لذا لازم است با برنامه ریزی مناسب در این فصل از این ظرفیت استفاده کرده و از طبیعت و فضای پاک این شهرستان به نحو احسن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: فعال سازی ورزش‌های بومی و محلی بهترین فرصت برای فرهنگ سازی است.

اناری تاکید کرد: کلیه برنامه‌های هیئت‌های ورزشی شهرستان می‌بایست با برنامه ریزی و با همکاری و هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان اجرا شود و از ظرفیت این اداره نیز در جهت تحقق برنامه‌های ورزشی شهرستان استفاده کرد.

وی گفت: این شهرستان از قابلیت‌های مذهبی ویژه ای برخوردار است لذا با ایجاد برنامه‌های مختلف ورزشی همچون پیاده روی حرم تا حرم و ... علاوه بر ایجاد سرگرمی و نشاط در مسیر موجبات سلامتی جسم و روح را نیز فراهم می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: حلقات صالحین نباید تنها در مساجد تجمع داشته باشند لذا لازم است هیئت‌های ورزشی شهرستان برنامه ریزی لازم جهت اجرای برنامه های ورزشی در مناطق توریستی و گردشگری داشته باشند تا ورزش‌های عموم در این شهرستان فرهنگ سازی شود.

مسیر حسین موسوی در این جلسه تاکید کرد: با توجه به اینکه با استفاده از شبکه های مجازی به مدارس نیز نفوذ کرده است لذا مهمترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مدارس توجه به عرصه‌های ورزشی است بنابراین بکارگیری کودکان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در برنامه‌های ورزشی با رویکرد فرهنگی انجام می‌گیرد.

وی افزود: مسابقات شهرستانی هیئت‌های ورزشی شهرستان انجام یافته و تیم‌های منتخب شهرستان در عرصه های مختلف به شرح جدول ذیل در مسابقات استانی حضور خواهند یافت.

ارسال نظرات