فرمانده سپاه آمل:

تمامی تهدیدات دشمن در منطقه به خودشان بازگشت

فرمانده سپاه آمل گفت: آنچه که از تحولات جهانی مشاهده میشود میتوان گفت تمامی تهدیدات کشورهای غربی برای منطقه به تدریج به خودشان برمیگردد.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۷۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه آمل، سرهنگ داجلیری اشاره کرد: ماه مبارک به تعبیرعلامه جوادی (حفظه ا...) ماه آزاد شدن و رهیدن است واین آزاد شدن با استغفار صورت میگیرد.

وی در ادامه افزود: آنچه که از تحولات جهانی مشاهده میشود میتوان گفت تمامی تهدیدات کشورهای غربی برای منطقه به تدریج به خودشان برمیگردد در این زمینه مساله جدایی برخی کشورهای اروپایی از اتحادیه اروپا قابل توجه هست.

دکتر اعتصامی کارشناس شبکه های اجتماعی وفضای مجازی در این مراسم به تبیین ابعاد مختلف ولنگاری فرهنگی که در عرصه فضای مجازی وجود دارد پرداخت وخاطر نشان کرد: از آنجایی که میدان فضای مجازی میدان یک جنگ واقعی است ضرورت دارد با جدیت تمام به پیوست فرهنگی آن توجه کامل داشت واین بمعنای استفاده نکردن نیست بلکه باید به تعبیر امام خامنه ای در چنین عرصه ای که لغزشگاه است باید زمینه استفاده صحیح فراهم شود .

دکتر اعتصامی گفت : چنانچه اگر در فضای مجازی براساس معارف انقلابی تولید محتوا نداشته باشیم دشمن براحتی وبصورت گسترده محتواهای ضد ارزشی را برای تهی کردن نسل جوان از باورهای انقلابی بکار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بسیج میتواند با استفاده از ظرفیت مسجد وظرفیت پایگاه وهمچنین ظرفیت بی نظیر تفکر بسیجی وارد فضای مجازی شده وبا تولید محتوای انقلابی تاثیر گذاری هجمه سنگین دشمن در این وادی را تقلیل ویا سد کند.

سرهنگ داجلیری همچنین از برگزاری یادواره شهدای شهرستان آمل با محوریت شهید والامقام روح ا.. سلطانی در تاریخ 24/4/1395وبا سخنرانی آیت ا... خاتمی خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها