خبرهای داغ:
امام جمعه سرایان:

اجازه نمی دهیم قدس شریف در هاضمه کثیف صهیونیست محو شود

امام جمعه سرایان گفت: جوانان انقلابی سراسر دنیا نباید اجازه بدهند که قدس شریف در هاضمه کثیف صهیونیستها محو شود.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۹۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام نجمی پور امام جمعه سرایان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس اظهارداشت: قضیه فلسطین فقط مربوط به دولتی از دولت های اسلامی نیست بلکه مربوط به یک ملت است. ملتی که او را به زور از خانه اش بیرون کرده اند. هیچ گاه این سرزمین متعلق به یهود نبوده است نه قبل از اسلام و نه بعد از اسلام.

وی افزود: صهیونیسم هایی که امروز مدعی اند فلسطین سرزمین ما است، این صهیونیسمی که ما می شناسیم ممکن است فردا ادعا کند که ایران نیز مال ما است.

امام جمعه سرایان ادامه داد: اسرائیل ادعای حاکمیت بر جهان را دارد و خودشان را قوم و نژاد برتر و برگزیده می دانند و دیگران را برده و زیر دست خودشان به حساب می آورند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مسئله فلسطین بعنوان یکی از محوری ترین برنامه ها، در صدر اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی است.

نجمی پور اضافه کرد: روز قدس یک روز جهانی است و فقط اختصاص به قدس ندارد بلکه متعلق به تمام مستضعفین سراسرجهان است. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر نمی توانند ادعای کدخدایی جهان را داشته باشند.

وی ادامه داد: روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت مظلوم فلسطین روشن شود و روزی است که مسلمانان سراسر جهان بینی مستکبران جنایتکار آمریکا و اسرائیل را به خاک مذلت خواهند مالید و تمام ملتها قیام کنند و این جرثومه فساد را به زباله دان تاریخ بیندازند.

امام جمعه سرایان گفت: روز قدس فقط يك راهپيمايي نيست؛ يك حركت عميق و پرمعنايي است كه هر ساله خوني تازه و جاني دوباره در رگ‌هاي امت اسلامي جاري مي‌كند.

وی بیان کرد: روز قدس روز دنياي اسلام و از روزهاي بسيار مهم و تعيين‌كننده در تقويم مسلمانان جهان است و از آنجا كه يك روز جهاني است، يك پيام جهاني هم دارد و نشان‌دهنده اين است كه «امت بزرگ و يكپارچه اسلامي در هيچ كجاي جهان زير بار ظلم و استبداد نخواهد رفت حتي اگر اين ظلم از پشتيباني بزرگ‌ترين و قدرتمندترين دولت‌هاي عالم برخوردار باشد».

حجت الاسلام نجمی پور تاکید کرد : جوانان انقلابی سراسر دنیا نباید اجازه بدهند که قدس شریف در هاضمه کثیف صهیونیستها محو شود.

وی خاطرنشان کرد: ماهیت روز جهانی قدس در یک منطقه جغرافیایی نمی گنجد بلکه وظیفه تمامی مسلمانان است تا در حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه با اسرائیل به مبارزه برخیزند .

امام جمعه سرایان اظهارکرد : امروز نخستین قبله مسلمین به دست صهیونیستها در آتش و خون غوطه ور است و وجدان تمامی انسانهای آزاده اعم از مسلمان و غیر مسلمان آزرده است از کشته شدن دهها زن و مرد و کودک بیگناه، مردم مظلوم فلسطین چشم انتظار اقدام اساسی مسلمانان برای رهایی از دست صهیونیست های جنایتکار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها