دبیر سیزدهمین کنگره بین‌المللی ام اس ایران با تشریح آخرین دستاوردهای درمانی MS در این کنگره از بررسی روش‌های پرستاری در بیماران ام اس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۴۵۱۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرضا ناصر مقدسی، از برگزاری سیزدهمین کنگره بین المللی ام اس ایران خبر داد و اظهار داشت: این کنگره از 19 تا 21 آبان در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد و طی این سه روز به جنبه‌های مختلف بیماری ام اس و بیماری‌های مربوطه پرداخته می‌شود که این جنبه‌ها شامل اپیدمیولوژی بیماری، تشخیص بیماری، ‌روش‌های پرستاری در بیماران ام اس و... خواهد بود.

دبیر سیزدهمین کنگره بین‌المللی ام اس ایران نورولوژیست‌ها را مخاطبان اصلی این گردهمایی بزرگ علمی دانست و گفت: سایر پزشکانی که در درمان این بیماران نقش دارند مانند فیزیوتراپیشت‌ها، روانپزشکان، متخصصان تغذیه، روانشناسان و پرستاران نیز می‌توانند از این کنگره بهره‌مندی لازم را ببرند.

ناصر مقدسی با بیان اینکه این کنگره برای شرکت‌کنندگان دارای امتیاز بازآموزی است، عنوان کرد: متخصصان و دانشندان صاحب نظر از کشورهای مانند آمریکا، ترکیه، آلمان و ... نیز سخنرانی و به ارائه آخرین دستاوردهای درمانی خواهند پرداخت.

وی افزود: در این گردهمایی علمی بیشتر به جنبه‌های درمانی بیماری ام اس پرداخت خواهد شد و چون کنگره به صورت همزمان در 2 سالن برگزار می‌شود حجم وسیعی از مقالات به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

دبیر سیزدهمین کنگره بین المللی ام اس ایران هم‌چنین یادآور شد: این کنگره برای دانشجویان و دانش پژوهان جوان فرصتی مناسبی برای ارائه تحقیقات است.

ناصر مقدسی در پایان خاطرنشان کرد: ارسال مقالات تا 31 تیر از طریق وب سایت کنگره به نشانی www.mscongerss.com ادامه دارد علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 66348563 تماس حاصل کنند.
ارسال نظرات