خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

برخی لاف دوستی با آمریکا را نزنند/خوی دشمنی آمریکا کم نمی شود

امام جمعه طبس ضمن محکومیت آدم‌کشی و کودک‌کشی در یمن، بحرین، عراق و سوریه، گفت: هر کجا نگاه می‌کنیم جنایات آمریکا روشن است و بعضی لاف دوستی و صلح با آمریکا را نزنند چراکه خوی دشمنی آمریکا کم نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۴۵۱۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس بهترین یادگار حضرت امام(ره) است که در جامعه اسلامی اثرات بسیار زیادی داشته و دارد.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در هوای داغ طبس، تصریح کرد: روز جهانی قدس منحصر به مردم ایران اسلامی نیست و در همه کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی امروز راهپیمایی می‌کنند تا از مردم مظلوم و حزب‌الله حمایت کرده و جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کنند.

خطیب جمعه طبس عنوان داشت: یکی از مسائلی که انسان باید به آن توجه داشته باشد شناخت دشمن و مقابله با آن است و خداوند در قرآن این موضوع را به بندگانش گوشزد کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات جهان امروز آن است که کشورهای اسلامی و آل سعود و وهابیت با سران غربی دست اخوت داده‌اند و امکانات مالی و تسلیحاتی برای آنان فراهم می‌کنند که امیدواریم به لطف خدا زودتر ریشه‌کن شوند.

امام جمعه طبس در رابطه با جنایات صهیونیست‌ها، بیان داشت: آدم‌کشی و کودک‌کشی در یمن، بحرین، عراق و سوریه را محکوم کرده و حضور امروز مردم در صحنه اثرات زیادی داشته و صهیونیست‌ها در سرازیری تند سقوط قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها که سومین ارتش قدرتمند جهان را داشته‌اند در صحنه‌های جنگی متعدد در جنگ 33 روزه و حزب‌الله با شکست مواجه شده‌اند و فسلطینی‌ها امروز در اوج اقتدار و صلابت هستند‌.

امام جمعه طبس گفت: هر کجا نگاه می‌کنیم جنایات آمریکا روشن است و بعضی لاف دوستی و صلح با آمریکا را نزنند چراکه خوی دشمنی آمریکا کم نخواهد شد.

مهاجریان‌مقدم اضافه کرد: آمریکا از همان ابتدا و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دارایی‌های ایران را بلوکه کرده است و بعد از برجام هم آن‌ها را باز نگردانده است.

اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو، هفته مالیات و هفته شوراها و شهرداری از دیگر سخنان حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های این هفته نماز جمعه طبس بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار