بازدید فرماندار شهرستان زنجان و رئیس اتاق اقتصاد ایران از خانه سالمندان زنجان

فرماندار شهرستان زنجان و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان زنجان به همراه رئیس اتاق اقتصاد ایران با حضور در آسایشگاه سالمندان زنجان، از این مرکز بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۰۴۵۵۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان زنجان و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان زنجان به همراه رئیس اتاق اقتصاد ایران با حضور در آسایشگاه سالمندان زنجان، از این مرکز بازدید کردند.

گفتنی است، در این بازدید رئیس خانه اقتصاد ایران توضیحاتی در خصوص روند نوسازی و تجهیز دوباره مرکز داد و گفت: تا کنون بالغ بر 200 میلیون تومان برای نوسازی و تجهیز این مرکز هزینه انجام شده است و در فکر نوسازی دیگر بخش‌های این مرکز نیز هستیم.

ابراهیم جمیلی افزود: خانه سالمندان زنجان با نام باغ مهربانی به مساحت 19 هکتار برای تکریم سالمندان تجهیز و نوسازی می شود که اهمیت به این قشر از جامعه نباید از اذهان مردم پاک شود.

همچنین فرماندار شهرستان زنجان گفت: طی دو سال گذشته با وجود اعتبارات کم عمرانی از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زنجان پیگیر موضوع تزریق بودجه به این مرکز بوده‌ایم که در حال حاضر این مجموعه از پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد برخوردار است.

فرخی افزود: داشتن برنامه غذایی مناسب، برنامه رفاهی و تفریحی مناسب نیز از جمله اهداف ما در تشکیل این موسسه بوده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه زنجان پایتخت شور و شعور حسینی می باشد و کارهای جمعی و خیرخواهانه در آن رونق فراوانی داشته اس، خاطر نشان ساخت: مردم زنجان در این قبیل اقدامات همیشه پیش قدم بوده و الگویی در سطح کشور می باشند.

ارسال نظرات