رباب عزیزخانی خبر داد

توزیع بیش از سی هزار بروشور، لوح فشرده و برگه های نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح استان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از توزیع بیش از سی هزار بروشور، لوح فشرده و برگه های نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۴۵۵۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از توزیع بیش از سی هزار بروشور، لوح فشرده و برگه های نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح استان خبر داد.

رباب عزیزخانی با بیان اینکه این اقلام تبلیغاتی در راستای اطلاع رسانی جشنواره کتابخوانی رضوی و ترغیب شهروندان به مشارکت در این جشنواره در طول روزهای گذشته و بالاخص روز جهانی قدس توزیع شده اند، افزود: لوح فشرده جشنواره حاوی اطلاعات لازم برای شرکت کنندگان، فایل های پی دی اف کتابهای جشنواره، پوستر و بروشور جشنواره بوده و در کنار آن، برگه های نقاشی ویژه کودکان و بروشور مکتوب راهنمای شرکت در جشنواره نیز بین شهروندان توزیع شده اند.

وی تصریح کرد: در طول این ایام، ایستگاههای اطلاع رسانی جشنواره در تمامی شهرستانهای استان فعال بوده و در زمینه توزیع اقلام مسابقه فعالیت داشته اند؛ همچنین، ایستگاههای مذکور در روز جهانی قدس، با فعالیت دوچندان، زمینه حضور هرچه پرشورتر مردم را فراهم کرده اند.

عزیزخانی ادامه داد: بنرهای جشنواره نیز در سطح معابر اصلی شهرهای مهم استان نصب شده اند تا جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح گسترده تری اطلاع رسانی شوند.

این مسئول، مشارکت نهادهای فرهنگی و اجرائی و خیرین نیکوکار را ستودنی دانسته و گفت: با ارسال اقلام تبلیغاتی جشنواره به ارگانهای اجرایی، در سطح ادارات و نهادها نیز شاهد مشارکت بی سابقه ای هستیم.

این مسئول همچنین از اختصاص 10 جایزه ویژه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر، در کنار جوایز ملی درنظر گرفته شده از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منتخبان استانی خبر داد.

مشاور استاندار، اطلاع رسانی گسترده جشنواره در شبکه های مجازی را یادآور شده و خاطرنشان ساخت: اخبار جشنواره به صورت روزانه در وب سایت (www.ardabilpl.ir) و کانال تلگرام (telegram.me/ardebilpl) اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل درج می شوند تا کاربران این فضا نیز در جریان فعالیت های انجام شده قرار بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار