معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
مسابقات مفاهیم قرآن کریم در مرحله شهرستانی روز هفتم خرداد ماه سال جاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۴۶۱۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مسابقات مفاهیم قرآن کریم در مرحله شهرستانی روز هفتم خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود محمدی با اشاره به اینکه این مسابقات در شهرستان‌های مختلف با حضور علاقه‌مندان برگزار شد، افزود: در همین راستا تعداد شرکت کنندگان خواهر ابهری 16 و برادران 9 نفر بود که در مجموع 25 نفر از این شهرستان در مسابقات مفاهیم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه از شهرستان خدابنده نیز 9 برادر و 12 خواهر و در مجموع 21 نفر در مسابقات مفاهیم حضور داشتند، اظهار داشت: از شهرستان خرم‌دره نیز 11 برادر و 26 خواهر و در مجموع 37 نفر در مسابقات مفاهیم شرکت کردند.

محمدی با اشاره به اینکه در مسابقات مفاهیم مرحله شهرستانی 15 برادر و 45 خواهر زنجانی و در مجموع 60 نفر حضور داشتند، بیان کرد: از شهرستان طارم نیز 9 برادر، 43 خواهر و در مجموع 52 نفر در مسابقات مفاهیم حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع از کل استان زنجان 52 برادر و 142 خواهر در مسابقات مفاهیم شرکت کردند، گفت: کل افراد شرکت کننده در این مسابقات 195 نفر از کل استان بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه تعداد راه یافتگان به مرحله استانی با احتساب 70 امتیاز 26 نفر بود، تصریح کرد: از این تعداد دو برادر و دو خواهر از شهرستان ابهر، پنج برادر و پنج خواهر از شهرستان خدابنده و یک خواهر و یک برادر از شهرستان خرم‌دره هستند.

وی با اشاره به اینکه از شهرستان زنجان نیز سه برادر و هشت خواهر به مرحله استانی مسابقات مفاهیم راه یافتند، خاطر نشان ساخت: زمان و محل برگزاری مسابقات استانی مفاهیم در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات