خبرهای داغ:
هشدار امام جمعه بیرجند به وزیر کشور؛

روستاهای مرزی خراسان جنوبی خالی می شوند/ تغییرات مدیریتی، انتظارات را بیشتر می کند

امام جمعه بیرجند خطاب به وزیر کشور با اشاره اینکه واحدهای تولیدی استان با مشکلات جدی مواجه هستند، گفت: روستاهای مرزی استان در حالی خالی شدن هستند و این موضوع هزینه های زیادی را برای تامین امنیت به دولت تحمیل خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۰۴۶۲۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی رضایی صبح امروز (۱۲ تیر) در شورای اداری خراسان جنوبی بر استفاده از فرصت باقیمانده ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند نعمت های زیادی از جمله ولایت،‌انقلاب،‌شهدا و ... به ما داده است، افزود: امیدوارم در ماه مبارک رمضان کاری کرده باشیم فرعون درون مان تضعیف و موسی معنویت در جانمان شکوفا شده باشد.

 

 

امام جمعه بیرجند خطاب به وزیر کشور گفت: از آنجایی که فامیل شما «رحمانی فضلی» نشان می دهد که هم رحمان هستید و هم فاضل، امید داریم که سفر شما به استان خراسان جنوبی موجب خیر و برکت برای مردم باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی خشکسالی وجود دارد و اگر بی توجهی کنیم در آینده نزدیک، یکی از پارامترهای توسعه که امنیت است را از دست خواهیم داد.

 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر این امنیت را مدیون ایمان، صبر و ایستادگی مردم استان هستیم، تصریح کرد: بر اساس اطلاعات داده شده در برخی از پارامترهای توسعه خراسان جنوبی از مرحله ۲۷ و ۲۶ و به رتبه های آخر جدول سقوط کرده است.

 

به گفته حجت الاسلام رضایی، خراسان جنوبی شرایط خشکسالی چندین ساله را دارد که توجه ویژه دولت تدبیر و امید را می طلبد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی خوب و متدین هستند و باید متناسب با این مردم خوبی کنیم، خطاب به رحمانی فضلی گفت: نکند کار از کار بگذرد و نتوانید پاسخگوی این مردم باشید باشید.

 

امام جمعه بیرجند از تلاش های استاندار قبلی «وجه اله خدمتگزار» قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد: در سمت جدید خود، بازهم به خراسان جنوبی توجه ویژه داشته باشد.

 

وی همچنین ضمن خیر مقدم به استاندار جدید اعلام کرد: سیدعلی اکبر پرویزی بر اساس آنچه اعلام شده، فردی مصمم است.

 

حجت الاسلام رضایی خطاب به وزیر کشور گفت: شما دو رفیق خود را به استان خراسان جنوبی آورده اید؛ یکی خدمتگزار که همکلاسی و دیگری پرویزی که دوست شما بوده است؛ از آنجایی که رفاقت هزینه دارد شما باید شخصا عنایت ویژه ای به استان داشته باشید چرا که این تغییرات در اواخر دوره رئیس جمهوری،‌ انتظارات زیادی را ایجاد می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه مسائل زیربنایی و واحدهای تولیدی استان با مشکلات جدی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: روستاهای خراسان جنوبی خالی می شوند و این حیف است چرا که روستاییان مرزها را حفظ می کنند و اگر این مرزها خالی شود، دولت مجبور است برای تامین امنیت، سرباز بگذارد و این مهم هزینه های زیادی را به دولت تحمیل می کند.

منبع: شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار