خبرهای داغ:
محفل انس و الفت فرماندهان پایگاههای بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۴۷۵۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست که به همت بسیج جامعه زنان و با مشارکت کارگروه زنان ستاد عتبات عالیات در حسینیه شهید قلی زاده برگزارشد، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) بر ضرورت تبیین گفتمان ولایت در سطح جامعه تاکید کرد .

وی افزود: شما بسیجیان بهترین کسانی هستید که می توانید گفتمان رهبری را در جامعه تبیین کنید .

احمدی در ادامه تاکید کرد: خیر دنیا و آخرت در تبعیت از رهبری است و اگر این گفتمان در جامعه تبیین شود کشورمان در مقابل تمامی هجمه های دشمنان مصون خواهد بود.

خانم جعفری مسئول کار گروه زنان ستاد عتبات عالیات گفت: کمک به جبهه مقاومت بایستی بهتر انجام گیرد و الان سوریه و عراق خط مقدم ما هستند و کمک های مادی و معنوی ما باعث دلگرمی رزمندگان اسلام خواهد شد .

وی در ادامه از مشارکت خوب مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در کمک به ساخت و ساز عتبات عالیات تقدیر و تشکر کرد و افزود: با کمک آنها گامهای خوبی در توسعه حرم ائمه معصومین در عراق داشته ایم.

خاطر نشان می شود، در پایان فرماندهان پایگاههای بسیج خواهران بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء میهمان سفره ضیافت افطار بودند.
ارسال نظرات