عبدالله نعمتی قهرمان کاراته و معلم مقطع ابتدایی، ساکن روستای ایران آباد از توابع شهرستان پارس آباد است که حالا که رسم پهلوانی را به جا می آورد.
کد خبر: ۸۷۰۴۷۵۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵



به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، عبدالله نعمتی قهرمان کاراته و معلم مقطع ابتدایی، ساکن روستای ایران آباد از توابع شهرستان پارس آباد است که حالا در لباس قهرمانی، پهلوانی می کند.

او که چندی پیش مدال قهرمانی خود را به یکی از خیرین مدرسه ساز اردبیلی که اتفاقا هزینه ساخت یک مدرسه را نیز در روستای ایران آباد متقبل شده است داده بود، حالا به عنوان مسئول اصلی، خود نیز وارد میدان شده و کار ساخت مدرسه را با همکاری آموزش و پرورش آغاز کرده است.

او که مدال های متعددی از جمله نایب قهرمانی مسابقات جهانی، قهرمانی مسابقات کشوری و بسیاری مقام دیگر رشته کاراته را در کارنامه خود دارد این روزها تمام وقت خود را صرف ساخت این مدرسه که اتفاقا برای دانش اموزان روستای خود مهیا می شود کرده است.

نعمتی حالا فعالیت هایش در عرصه ورزشی نیز قابل توجه است و با زدن باشگاه تخصصی کاراته بسیاری از جوانان را برای ورود به این عرصه ترغیب کرده است و حتی دو تیم ساوالان کومه و نمین سرامیک نیز در آینده ای نزدیک با مربیگری او در مسابقات بین المللی که در اردبیل برگزار خواد شد شرکت می کنند.

ارسال نظرات