دولت وعده 100 روزه برای اصلاح جامعه داده بود اما با گذشت سه سال از وعده 100 روزه دولت هنوز فرجی حاصل نشده است.
کد خبر: ۸۷۰۴۸۲۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام حسن صفری امام جمعه لاهرود در خطبه های نماز جمعه لاهرود ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس موجب اتحاد مسلمین جهان در برابر شرارت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی می‌شود.

وی با انتقاد از فرافکنی برخی مسئولین در برابر مشکلات خاطر نشان کرد: دولت یازدهم قول داده بود که مشکلات کشور را طی 100 روز سر وسامان دهد ولی با گذشت حدود 3 سال هنوز بسیاری از مسائل پابرجاست لذا این که ناتوانی خود را بر گردن دولت‌های دیگر بیندازیم کار صحیحی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از افزایش نرخ اشتراک و مکالمه تلفن ثابت افزود: با توجه به مصوبه دولت مبنی بر افزایش نرخ تلفن ثابت، حال باید دید در مقابل آیا درآمد مردم نیز افزایش یافته است.

حجت الاسلام صفری در ادامه خواستار پاسخگویی مسئولین مخابرات استان در خصوص عدم توسعه شبکه و واگذاری اشتراک تلفن ثابت به خیابان‌های جدید الاحداث و همچنین سرعت پایین اینترنت در این شهر شد.

وی در پایان ضمن ابراز گلایه از اداره آب و فاضلاب در مورد قطعی مکرر آب شرب شهر لاهرود، مومنان روزه دار را به صرفه جویی در این نعمت الهی سفارش کرد.

ارسال نظرات