موشک های ایرانی آماده شخم زدن تلاویو هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بیله‌سوار با به سخره گرفتن رژیم اسرائیل گفت: براساس انعقاد قرارداد یک طرفه با رژیم صهیونیستی بزودی با موشک‌های شهاب 3 اسرائیل را شخم خواهیم زد.
کد خبر: ۸۷۰۴۸۳۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت السلام سید احمد سعادتی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بیله‌سوار در سخنرانی روز قدس با به سخره گرفتن رژیم اسرائیل گفت: خبر خوشی که این روزها باید به شما بگوییم، این است که براساس قراردادی که با رژیم صهیونیستی منعقد کرده‌ایم و البته مقام معظم رهبری فقط یک طرفه آن را امضا کرده‌‌اند، این است که با موشک‌های شهاب سه اسرائیل را شخم می‌زنیم.

وی با اشاره به جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان ادامه داد: سیدحسن نصرالله با موشک‌های نه چندان پیشرفته خود گنبد آهنینرژیم صهیونیستیرا در هم شکست.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بیله‌سوار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند در 25 سال آینده اسرائیل نیست، گفت: این پیش‌بینی نشان می‌دهد که رهبر جهان اسلام چه کسی است و چه کسی دلش به حال مسلمانان می‌سوزد و چه کسی به فکر مسلمانان است.

سعادتی با اشاره به هوشیاری نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه با عزت انقلاب اسلامی افزود: این نیروها با همدلی و با رهبری مقام معظم رهبری همواره در برابر ورود منافقان ایستاده‌اند و همه آنها را با افکارشان نابود کردند.

وی با توجه به بسیج و مقاومت اسلامی سؤال برخی‌ها مبنی بر حضور مستشاران نظامی ما در سوریه و طرح این سؤال که ما در سوریه چه کار می‌کنیم، بیان کرد: سلمان فارسی سال‌ها پیش برای شناختن و رسیدن به حق سال‌ها در عربستان به کمک پیامبر اسلام(ص) شتافته و از طرفی در زمان جنگ تحمیلی سوریه تنها کشوری بود که به کمک ما شتافت.

سعادتی با اشاره به فیش حقوقی ساختگی علیه مدافعان حرم در فضای مجازی با اشاره به شهید دهقانی‌نیا اضافه کرد: این شهید حرم به خاطر عقیده خود کودک شش ماهه خود را گذاشت و رفت تا از امنیت ما و حریم حرم دفاع کند و این عزیزان به خاطر عقیده خود و امنیت ما شهادت عزتمند را انتخاب کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار