فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد:
فرمانده انتظامي شهرستان پارس آباد از توقيف یک وانت پیکان حامل 24 دوچرخه خارجي قاچاق و کشف 25 تن گندم آلوده در این شهرستان مرزی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۴۸۳۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، فرمانده انتظامي شهرستان پارس آباد در خصوص دستگیری یک خودروی وانت حامل دوچرخه قاچاق اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارس آباد هنگام گشت‌زنی در خیابان امام خمینی (ره) این شهرستان، با مشکوک شدن به یک خودروی وانت حامل دوچره، خودرو را متوقف و بلافاصله با بررسی های لازم از صحت قاچاق دوچرخه باخبر و راننده را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین بهمنی با اشاره به اینکه خودروی توقیفی حامل 24 دستگاه دوچرخه قاچاق و فاقد مجوز قانونی و گمرکی بود اظهار کرد: ارزش دوچرخه‌های قاچاق کشف شده در این عملیات 80 میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ بهمنی در ادامه همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 25 هزار و 330 کیلوگرم گندم آغشته به سم راکسل در روستای «گوشلو» خبر داد و گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر عرضه گندم مسموم و غیرقابل استفاده در روستای «گوشلو» بلافاصله مأموران یگان امداد پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با حضور به موقع خود توانستند یک دستگاه کامیون کمپرسی ولوو را هنگام تخلیه 25 هزار و 330 کیلوگرم گندم آغشته به سم راکسل به سیلوی روستا توقیف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد ارزش گندم‌های کشف شده در این عملیات را 300 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خودروی توقیفی به پارکینگ انتقال و اقدامات قانونی در حال انجام است.

ارسال نظرات