فرماندار نیر:

حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه ‌گذاران رونق بخش اقتصاد مقاومتی

فرماندار نیر تنها راه برون‌ رفت از رکود و مشکلات اقتصادی موجود در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه ‌گذاران علاقمند به حضور در بخش ‌های مختلف ذکر کرد.
کد خبر: ۸۷۰۴۸۶۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی با بیان اینکه شهرستان نیر از شرایط و موقعیت مناسب در بهره‌ مندی از چشمه‌ های خدادادی کوه سبلان برخوردار است تقویت واحدهای تولیدی واقع در شهرک تخصصی آب برای ایجاد تحول در این مجموعه را ضروری دانست.

فرماندار نیر اظهار کرد: توسعه واحدهای صنعتی آب‌ معدنی در این منطقه موجب ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم منطقه می‌شود.

وی تنها راه برون‌ رفت از رکود و مشکلات اقتصادی موجود در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه ‌گذاران علاقمند به حضور در بخش ‌های مختلف ذکر کرد و افزود: با توجه به راه ‌اندازی دو فاز کارخانه آب معدنی در شهرک تخصصی آب نیر ، فاز سوم این کارخانه نیز با اشتغال زایی یک‌ هزار نفر راه ‌اندازی می‌ شود.

فرماندار شهرستان نیر گفت: زیرساخت‌ های لازم در شهرک تخصصی آب نیر توسط مدیران بخش های خدمات ‌رسان همچون آب، برق و گاز فراهم شده و انتظار می ‌رود تعدادی از واحدهای مستقر در این شهرک بتوانند نسبت به تکمیل و راه‌ اندازی واحدهای تولیدی خود اقدام کنند.

وی در جریان بازدید مدیرکل شهرک های صنعتی استان اردبیل از عملیات آسفالت روکش داخل شهرک تخصصی آب نیر گفت: عملیات روکش آسفالت معابر داخل شهرک تخصصی آب نیر با سرعت اجرا خواهد شد.

احمدی افزود: تلاش می‌کنیم بستری فراهم کنیم تا صاحبان واحدهای تولیدی به راحتی بتوانند از شرایط موجود و امکانات مطلوب در مسیر افزایش تولید در این واحدها استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل نیز گفت: توسعه شهرک های صنعتی و صنایع خرد در استان مهم ترین اقدام در رشد اقتصادی منطقه است.

ابراهیم فریدی افزود: توسعه شهرک های صنعتی در استان با محوریت صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی و صنایع و معادن شرایط خوبی برای ایجاد اشتغال و رشد صنعتی در استان ایجاد می کند.

وی توسعه سایر شهرک های صنعتی در استان و ایجاد شهرک های صنعتی جدید در مناطق مختلف استان بر اساس پتانسیل ها و ظرفیت های موجود را ضروری دانست و گفت: توسعه شهرک های صنعتی برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی، محصولات کشاورزی، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی استان تعیین کننده است.

ارسال نظرات