بازیگر سینما و تلویزیون گفت: آنهایی که مسببین فاجعه سقوط پرواز هواپیمایی شماره 655 بودند می‌گویند که این ماجرا اتفاقی بوده است اما بعید می‌دانم و متأسفم به افرادی که مسببان این فاجعه بودند نشان شجاعت می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۰۴۸۸۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه گودرزی در ارتباط با جدیدترین فعالیتش گفت: به تازگی مشغول بازی در نمایش «یادم تو را فراموش»‌ هستم؛ کارگردان این تئاتر ژاله صامتی است. این نمایش اولین حضور من در صحنه تئاتر است و پیش از این تجربه بازی در هیچ نمایشی را نداشتم.

وی در ادامه افزود: طی چند سال اخیر نمایشنامه‌های زیادی برای بازی در تئاتر به من پیشنهاد شده بود که به دلیل این که همواره در سینما و یا تلویزیون مشغول به بازی بودم نمی‌توانستم در این آثار نمایشی حضور پیدا کنم و گاهی هم که به لحاظ زمانی فرصت داشتم متن خوب و قابل پذیرشی که من را مجاب کند، پیشنهاد نمی‌شد.

او همچنین اظهار کرد: متن نمایشی «یادم تو را فراموش»، متن خوبی است که توانست من را برای حضور در صحنه تئاتر مجاب کند. یکی دیگر از دلایل پذیرشم برای بازی در این اثر نمایشی ژاله صامتی بود که با وی دوستی دیرینه‌ای دارم. البته گروهی که در مجموع با آنها همکار شده‌ام،‌حرفه‌ای و خوب هستند.

بازیگر فیلم سینمایی «غزال»‌، در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه برای نمایش «یادم تو را فراموش»، 16 جلسه تمرین کرده‌اند،‌ عنوان کرد: تا به این لحظه 3 اجرا داشته‌ایم که واقعاً بازخوردهای بسیار خوبی از مخاطبین دریافت کرده‌ایم. احساسی که در صحنه و هنگام اجرا و حتی بعد از آن دارم بسیار عالی است و واقعاً فکرش را هم نمی‌کردم که تا این اندازه جذاب و شیرین باشد، تا کسی این شرایط را تجربه نکند شاید درک کردنش سخت باشد. آنقدر برایم لذت‌بخش است که فکر می‌کنم اجرای تئاتر را از این به بعد انجام دهم، آن هم به صورت بسیار جدی‌تر.

گودرزی گفت: شخصاً به بازی در جلوی دوربین عادت دارم و تمام سختی‌های آن را نیز تجربه کرده‌ام؛ اما تئاتر و سختی‌هایش و شرایطی که در آن وجود دارد، برایم جدید و تجربه‌ای نو است. نقشی که ایفای آن را بر عهده دارم، ماجرای زندگی زن بازیگری است که مربوط به دوران قبل از انقلاب می‌شود و در حال حاضر سال‌ها است که دیگر کاری انجام نداده و ماجرای کلی حول شخصیت و قصه این کاراکتر پیش می‌رود.

بازیگر فیلم سینمایی «دست‌های خالی»‌، در ادامه این مصاحبه در واکنش به سالگرد سقوط ایرباس ایرانی «پرواز شماره 655 ایران‌ایر»،‌ که در سال 1367، توسط نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بر فراز خلیج فارس توسط موشک این ناوگان واژگون و سرنگون شد، گفت: من در ارتباط با این موضوع و به دلیل اندوهی که داشتم، با پیشنهاد فیلمنامه‌ای در ارتباط با این حادثه دلخراش تصمیم گرفتم در آن به ایفای نقش بپردازم و بازی کنم که این اتفاق افتاد. به صورت کامل در جریان چنین فاجعه بزرگی هستم و بارها هم این تله‌فیلم را رسانه ملی پخش کرد. آقای لفافیان کارگردانی این تله‌فیلم تلویزیونی را با عنوان «آبی عمیق»بر عهده داشتند.

او همچنین گفت: واقعاً جای تأسف دارد که چرا باید یک تعداد انسان بیگناه که هیچ ارتباطی با مسئله دیگری ندارند، این چنین جان خود را از دست بدهند و واقعاً دردآور است.

این بازیگر در پایان خاطر نشان کرد:‌ واقعاً با شنیدن این خبر هر انسانی شوکه می‌شود، متأسفانه این مشکلاتی است که در دنیای سیاست وجود دارد. آنهایی که مسببین این فاجعه بودند می‌گویند که یک ماجرای کاملاً اتفاقی بوده اما واقعاً بعید می‌دانم و از این بابت متأسفم که به افرادی که مسببین این فاجعه بودند مدال شجاعت می‌دهند.

ارسال نظرات