خبرهای داغ:
روابط عمومی و تبلیغات سپاه سنقر
عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از رسالت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل فراکسیون ضد رژیم صهیونیستیست و در این راستا نمایندگان مجلس حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.
کد خبر: ۸۷۰۴۸۸۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر اظهار داشت: در آستانه روز قدس قرار داریم روز قدس روز اسلام و حیات سیاسی اسلام در دنیای امروز است.

 وی ادامه داد: مستکبرین جهان به دنبال این بودند که حق مردم مظلوم فلسطین را از بین ببرند که امام راحل عزیز و عظیم الشان ما با قرار دادن روز قدس تمام نقشه های شوم استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی را بر باد داد.

 عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همین حرکت امام راحل طی این مدت سه دهه توانسته است اصالت مردم مظلوم فلسطین را حفظ کند و امروز هم حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس از یک سو هم پشتوانه ی عظیمی برای مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و از سویی دیگر دشمنان را نابودتر خواهد کرد.

 نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی تاکید داشت: در این راستا رسالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که با تشکیل یک فراکسیون ضد رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حمایت قاطع خود را اعلام کنند.

 حجت الاسلام حسینی کیا خاطر نشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری که فرمود تا ۲۵ سال آینده ان شاءالله اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد بود امید است با حمایت قاطع از ملت مظلوم فلسطین در واقع رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را ناامید و زمینه نابودی آن را بصورت کامل شاهد باشیم.

 وی در پایان خاطر تصریح کرد: وظیفه ما نمایندگان مردم این است که در این تشکل ها و فراکسیون ها حمایت قاطع از مجموعه استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان فلسطین را قاطعانه اعلام کنیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار