مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:

126 واحد صنعتی و تولیدی استان اردبیل غیر فعال هستند

586 واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند که از این تعداد 126 واحد صنعتی و تولیدی به خاطر برخی مشکلات تعطیل و غیر فعال هستند.
کد خبر: ۸۷۰۴۸۹۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر،ابراهیم فریدی به فعالیت 460 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و افزود: با فعالیت این واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی حدود 9 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: 586 واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند که از این تعداد 126 واحد صنعتی و تولیدی به خاطر برخی مشکلات تعطیل و غیر فعال هستند.

وی افزود: 30 واحد صنعتی در حال احداث با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد نیز با دریافت دریافت تسهیلات ویژه بانکی تکمیل و وارد چرخه تولید و اشتغال استان خواهد شد.

فریدی گفت: فعالیت های این شرکت در سال اقتصاد مقاومتی بر شناسایی واحدهای صنعتی مشکل دار و رفع مشکلات آنها به ویژه راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی تعطیل و راکد متمرکز شده است.

وی اظهار کرد: این شرکت در حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی و بر اساس تفاهم نامه منعقده با بانک های عامل واحدهایی که مشکل مالی دارند را به بانک های طرف قرارداد برای دریافت تسهیلات معرفی می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: تضمین ضمانت بانکی واحدهای صنعتی کوچک برای بهره مندی از تسهیلات بانکی ، ضمانت صادرات برای واحدهای صادر کننده و تخفیف 30 تا 50 درصدی حق بیمه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی از جمله خدمات ویژه ارایه شده از سوی این شرکت در سال جاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار