نامه وزیر صنعت هم گره کارت اعتباری خرید کالای ایرانی را باز نکرد

بیش از دو هفته از ارسال نامه وزیر صنعت به معاون اول برای افزایش مشمولین کارت اعتباری می گذرد اما همچنان مشکلات اجرای این طرح برقرار است و خبری از سیاست جدید دولت برای رفع مشکلات نیست.
کد خبر: ۸۷۰۴۹۲۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،  اجرای ناموفق طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی باعث شد اواخر خردادماه امسال وزیر صنعت با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور پیشنهاد کند تمام کارکنان دولت مشمول دریافت این وام شوند. به دنبال ارسال این نامه جلسه‌ای هم میان تولیدکنندگان و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد تا تدبیر جدی برای رفع این مشکل بکار گرفته شود اما با گذشت بیش از دو هفته از ارسال نامه وزیر به معاون اول و برگزاری جلسات مختلف در سازمان برنامه ریزی هنوز خبری از سیاست جدید دولت برای سازماندهی طرح کارت اعتباری خرید کالا نیست.

غزنوی دبیر انجمن لوازم خانگی در همین ارتباط  گفت: سیستم بانکی از همان روزهای نخست اجرای این طرح احتیاط‌هایی را انجام می‌داد اما به مرور با اجرایی شدن این طرح ابعاد مختلف مشکلات آن مشخص شد.

وی با بیان اینکه پیش از این به صورت شفاهی صحبت هایی را را مسئولان سازمان مدیریت برای رفع مشکلات این طرح بیان کرده‌ایم، افزود: روز گذشته نیز با ارسال یک نامه کتبی به سازمان مدیریت تقاضای خود را برای رفع مشکلات این طرح و افزایش مشمولین دریافت این کارت‌ها اعلام کرده‌ایم.

دبیر انجمن لوازم خانگی تصریح کرد: در اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالا تاکنون عمده اظهارنظرها از سوی فعالین صنعت لوازم خانگی بود که به نظر می‌رسد سایر صنایعی که محصولات آنها هم در قالب این کارت به فروش می رسد هم باید به بیان مشکلات ورود پیدا کرده و نظرات  خود را عنوان کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار