مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج اعلام کرد
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از ممنوعیت ورود خوردهای شخصی به داخل محوطه بهشت محمدی خبر داد و افزود: برای رفاه روزه داران بویژه سالمندان تعداد ۲۰ دستگاه تاکسی و ۵ دستگاه تاکسی ون در داخل محوطه بهشت محمدی بصورت رایگان اقدام به جابجایی شهروندان می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۰۴۹۷۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، توفیق سرفراز در جلسه هماهنگی تمهیدات لازم برای میزبانی از شهروندان در روز عرفه عید فطر با حضور رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان و مدیرعامل سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی در دفتر مدیر عامل سازمان آرامستان‌ها تشکیل شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج در این جلسه گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید سعید فطر و روز عرفه شهروندان سنندجی برای زیارت اهل قبور به بهشت محمدی مراجعه می‌کنند، بنابراین این جلسه به منظور خدمات رسانی و میزبانی شایسته از شهروندان در این ایام تشکیل شده است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات در روز عرفه بحث ترافیک در مسیرهای منتهی به بهشت محمدی است که با هماهنگی صورت گرفته با راهنمایی ورانندگی، سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی تمهیدات لازم در جهت رفع این مشکل صورت گرفته است.

وی از ممنوعیت ورود خوردهای شخصی به داخل محوطه بهشت محمدی خبر داد و افزود: برای رفاه روزه داران بویژه سالمندان تعداد ۲۰ دستگاه تاکسی و ۵ دستگاه تاکسی ون در داخل محوطه بهشت محمدی بصورت رایگان اقدام به جابجایی شهروندان می‌کنند.

سرفراز بیان کرد: تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس هم در روز عرفه در میدان انقلاب مستقر هستند و نسبت به جابجایی شهروندان به بهشت محمدی اقدام می کنند.

وی عنوان کرد: عملیات روفت و روب و نظافت کامل محموطه سازمان در حال انجام است و تمامی پرسنل این سازمان در روز عرفه در آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از مردم خواست با هدف کاهش ترافیک بجای استفاده از خودروهای شخصی ازوسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.

ارسال نظرات