محمدرضا خباز طی حکمی حسن شکریان را به سمت مدیر کل دفتر امور شهری،روستایی و شوراهای استانداری سمنان منصوب نمود.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۲۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، طی حکمی حسن شکریان را به سمت مدیر کل دفتر امور شهری،روستایی و شوراهای استانداری سمنان منصوب نمود.

متن کامل حکم استاندار بشرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد، سوابق ، تجربه و توانمندی جنابعالی ، به موجب این حکم به سمت
مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراها منصوب می شوید. مطالعه و بررسی وضع شهرها و روستاها از نظر تاسیسات و تسهیلات رفاهی بمنظور شناخت و تعیین نیازهای مالی و خدماتی شهرها و روستاهای استان، بررسی و اظهار نظر درخصوص مصوبات شورای شهر و روستا و بررسی طرحهای عمرانی آنها، انجام برنامه ریزی سالم به منظور ارتقاء روزافزون و بالندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا، نظارت بر امور پرسنلی و استخدامی شهرداریها و دهیاریها، بررسی درآمد شهرداریها به منظور ارائه خط مشی و اتخاذ روشهای ارتقاء درآمد و خودکفایی آنها، پیگیری تخصیص، جذب و توزیع اعتبارات مربوط به امور روستایی از طریق منابع اعتباری مختلف از جمله اموری است که انتظار دارد نسبت به آن تلاش و اهتمام نمائید . توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
" مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پرودگار قادر متعال خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها