خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان
مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان گفت:فراهم کردن وحدت امت اسلامی یکی دیگر از راهبردی ترین اهداف نامگذاری روز قدس است .
کد خبر: ۸۷۰۵۰۴۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام والمسلمین مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس در مصلی شهر پیش قلعه با اهمیت روز قدس گفت: روز قدس، و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است،روزمقابله ملتهائی است که در زیر فشار ظلم آمریکا  بودند،روزی است که باید مستضعفین مجهز شونددر مقابل مستکبرین و دماغ آنها را به خاک بمالند.

وی در ادامه به نگرش حضرت امام خمینی (ره) در باره روز جهانی قدس،-بازیابی هویت اسلامی و بازگشت همه ملتهای اسلامی به اسلام  ناب محمدی وافشای مکرر نقشه اسرائیل اشاره کرد

وی در ادامه اظهار داشت:فراهم کردن وحدت امت اسلامی یکی دیگر از راهبردی ترین اهداف نامگذاری روز قدس است که امام با این نامگذاری ،برای همیشه مشروعیت اسرائیل در نظر مسلمانان را از او گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه در ادامه افزود  در مان تمامی اختلافات موجود در دنیای اسلام ،وجود روز قدس به عنوان یک نماد،نمایشگر دشمن شناسی حقیقی در نظر مسلمانان است.

ایشان در ادامه بیان داشتند روز قدس روز وحدت دنیای اسلام ،روز تمرین دشمن شناسی،روز نمایش قدرت اسلام ،روز مستضعفین و روز هراس استکبار و رژیم جعلی به شمار می آید

وی در پایان گفت چنین روزی به نام تعبیه روز قدس در ماه مبارک رمضان را باید هوشمندانه ترین بهره گیری از قدرت نرم دنیای اسلام برای مقابله با عصاره اصلی تمدن غرب و امپریالیسم دانست و بر بزرگداشت هر ساله آن تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها