خبرهای داغ:
امام جمعه شهر آشخانه

کنگره شهدای مانه وسملقان، روحیه انقلابی گری را در جوانان ایجاد خواهد کرد

امام جمعه آشخانه گفت : کنگره شهدای مانه وسملقان هم مسئله فرهنگ وهم روحیه انقلابی گری را برای جوانان این نسل که نه جنگ را دیده اند ونه دوران انقلاب را درک کرده اند تبیین می کند.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۵۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده امام جمعه آشخانه در جلسه کمیته پشتیبانی شهدای مانه وسملقان گفت:رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود بر روی مسئله فرهنگ تاکید جدی داشتند که نیاز امروز جوانان جامعه ما می باشد.

وی ادامه داد:رهبری بر داشتن روحیه انقلابی وانقلابی گری نیز تاکید کردند که مدتی است که از ذهن ها دور افتاده ونیازمند توجه بیشتر است.

احمد زاده تصریح کرد:اخیرا یکی از مسئولین آمریکایی جملاتی را به این مزمون نقل کرده است که نباید ایران به دوران انقلاب باز گردد ومبادا رهبر انقلاب لباس نظامی بپوشد. دشمن به اهمیت انقلابی گری پی برده است.

امام جمعه آشخانه تاکید کرد: کنگره شهدای مانه وسملقان هم مسئله فرهنگ وهم روحیه انقلابی گری را برای جوانان این نسل که نه جنگ را دیده اند ونه دوران انقلاب را درک کرده اند تبیین می کند.

احمد زاده افزود:باید دوباره این نقش ها والگو ها مطرح شوند وفضای مناسب ایجاد گردد تا جوانان بهتر با ارزش های انقلاب وروحیه جهاد وشهادت آشنا شوند.

امام جمعه آشخانه خاطر نشان کرد:شهدا نشانه هایی هستند در مسیر خدایی که مبادا از جاده منحرف شویم و کنگره شهدای شهرسان کمک می کند تا جوانان در مسیر الهی قرار بگیرند وبا تبلیغات دشمن از راه منحرف نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار