مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: دستگاه‌های متولی امر کمک به مطبوعات نیز در خواب آسوده هستند و توجهی به مشکلات مطبوعات ندارند.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۹۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، عبدالله نجفی در همایش ضیافت اندیشه در بوشهر با تشریح اقدامات و عملکرد بسیج رسانه استان بوشهر در سه سال گذشته اظهار داشت:  نشست با امام‌جمعه،‌نشست اهالی رسانه با فرمانده سپاه امام صادق، اردوهای اعضای بسیج رسانه به کرمانشاه و تهران، بازدید از نمایشگاه مطبوعات برگزاری دوره و کارگاه آمورشی و مهارت افزایی، تجلیل از ایثارگر عرصه رسانه، ادای احترام به شهید شاهینی نخستین شهید رسانه در استان بوشهر، برگزاری روز خبرنگار و بزرگداشت روز بسیج رسانه و... ازجمله برنامه‌های برگزارشده در دو سال اخیر توسط بسیج رسانه استان بوشهر است.

وی بیان کرد: در این مدت همایش منادیان مقاومت، یاوران ولایت، برپایی غرفه سواد رسانه‌ای، نمایشگاه فرهنگ و اقتصاد در آیینه بسیج و... از دیگر اقدامات انجام شده توسط بسیج رسانه استان بوشهر است.

نجفی با اشاره به برنامه‌های سال 95 بسیج رسانه استان بوشهر گفت: دوره آموزش خبرنگاری، جشنواره رسانه‌ای ابوذر، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با فرمانده سپاه، گرامیداشت روز خبرنگار، اردوهای رسانه‌ای، همایش ضیافت اندیشه برپایی اردوهای راهیان نور از برنامه‌های ما در سال جاری است.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر خطاب به خبرنگاران بسیجی گفت:  اهالی رسانه اگر به دنبال نهادی قابل اعتماد برای خدمت به مردم هستند، بدانند سپاه بهترین نهاد است و باید نگاهشان به سپاه باشد.

وی ادامه داد: هر کاری و رویکردی که در سپاه مدنظر قرار می‌گیرد هدف آن خدمت به مردم و پیشرفت ایران است و هدف این نهاد تقویت نظام و خدمت هم مردم است.

نجفی با اشاره به حمایت فرمانده سپاه امام صادق(ع) به بسیج رسانه، خطاب به فرمانده سپاه بوشهر بیان کرد:  مجموعه رسانه‌هایی که حرف حق می‌زنند و در خدمت نظام می‌کوشند تحت فشار هستند و انتظار حمایت دارند به‌ویژه مطبوعات مکتوب در استان بوشهر که برخی از آنان در تحریم قرار دارند.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر افزود:  دستگاه‌های متولی امر کمک به مطبوعات نیز در خواب آسوده هستند و توجهی به مشکلات مطبوعات ندارند.

وی گفت: انتظار است سپاه امام صادق(ع) نیروهای ارزشی و حافظ منافع انقلاب تقویت کنند تا در خدمت بیشتر و بهتر به مردم بکوشند.

ارسال نظرات