خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۰۵۱۰۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج: در روز جمعه 11/04/1395 راهپیمایی روز قدس صبح امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرستان راز و جرگلان برگزار گردید.

در مراسم راهپیمایی روز قدس امروز (جمعه 11/04/1395) مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کارکنان ناحیه بسیج و بسیجیان شهرستان راز و جرگلان ، همگام با آحاد مردم همیشه در صحنه، با حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، به وظیفه اسلامی و انقلابی خود عمل کردند و با آرمان‌های امام و رهبری و آرمان رهایی قدس شریف، تجدید میثاق نمودند.

راهپیمایی روز قدس از میدان معلم تا دادگستری ادامه پیدا کرد و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

امام جمعه شهر راز نوروزی در جمع راهپیمایان گفت: یکی از آرمان های مسلمانان در منطقه امنیت منطقه است و یکی از راه های امنیت منطقه این است که مردم مسلمان بتوانند در سرزمین خودشان باشند.

وی افزود: ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی در نام گذاری این روز به نام قدس و همدردی با ملت فلسطین خواستار توجه همه دولت های مسلمان و ملت های آزاده جهان به موضوع فلسطین شدند.

فرمانده ناحیه بسیج راز و جرگلان ریحانی گفت: نابودی اسرائیل جعلی از صفحه روزگار با مقاومت و ایستادگی ممکن است، همانگونه که در طی جنگ های 33، 22، 8و 51 روزه مشخص گردید.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج راز و جرگلان آذریان گفت: روز قدس، روز به صحنه آمدن و فریاد کشیدن بر سر ظالمان و اعلام حمایت و پشتیبانی از مظلومان است.هدف از روز قدس دفاع از مظلومین و مستضعفین تحت ستم، مخصوصا ملت فلسطین است.

 وی افزود: در پرتو همین استقامت ها، پیروزی بزرگ که همان آزادی قدس شریف است محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها