خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۰۵۱۳۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج :در آستانه کنگره سرداران و 429 شهید شهرستان اسفراین نخستین یادواره شهدای روستای بیدواز برگزار شد که فرمانده سپاه شهرستان اسفراین با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ ناب ایثار و شهادت به نسل جوان در این مراسم گفت: گاه حقوق بشر آمریکایی در حرکت های حیوانی گوش فلک را کر می کند و این چهره حقیقی آمریکایی ترین حقوق بشر است.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی الهی راد با بازخوانی حوادث گوناگون انقلاب اسلامی و اشاره به رد پای مشهود اتم استکبار در این حوادث افزود: امروز وجدان حقوق بشر آمریکایی در برابر نسل کشی های یمن، سوریه و عراق خاموش شده است و گویا آمریکا حقوق بشر را طوری دیگر معنا می کند.

وی با اشاره به لزوم تبیین حقوق بشر آمریکایی برای همگان گفت: حقوق بشر آمریکایی یک داستان رویارویی است که پیروان گوناگونی دارد که فقط زیر نقاب نامواره حقوق بشر پنهان شده است.

دبیر ستاد کنگره بزرگداشت سرداران، شهدای گمنام و 429 شهید شهرستان دارالقرآن اسفرایت تبیین گفتمان شهدا را مایه احیای فرهنگ ناب ایثار و شهادت دانست و افزود: بازخوانی آرمان های شهدا و ارزش های نظام اسلامی که مایه ثمر انقلاب اسلامی و تعالی جمهوری اسلامی ایران است، باید در راس برای همگان نصب العین باشد.

وی با مرور ویژگی های شهدا گفت: توکل بر خدا، عشق و ارادت به اهل بیت، پرورش یافته مکتب علوی و تعالی روحیه صبر، استقامت، ایستادگی، پایداری، گذشت و ایثار از جمله ویژگی های ارزشمند شهداست.

وی ولایت مداری و بصیرت را در راس ویژگی های شهدا دانست و افزود: مرور وصیت نامه شهدا امری ضروری است که کلید واژه های استکبار پذیری و عدم سلطه پذیری در آن مشترک است.

وی با بیان اینکه شهدا دنبال نان و مال نبودند، افزود: شهدا در پی فیش های نجومی نبودند.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن تصریح کرد: استکبار در پی استقرار سایه استکبار و سلطه بر جمهوری اسلامی همراه با براندازی این نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها