امام جمعه اهل تسنن شهرستان سریک گفت: من معتقدم برای تصمیم گیری در امور مهم کشور به رهبر معظم انقلاب الهام می شود اگرچه پس از رحلت رسول گرامی اسلام وحی منقطع شد ولی الهام وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۰۵۱۴۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ شیخ عبدالعزیز افرازامام جمعه اهل تسنن شهرستان سیریک صبح امروز در جمع کارکنان ناحیه سیریک با اشاره به حدیث رسول گرامی اسلام(ص) که می فرمایند: اسلام در غربت ظهور کرد و بعد به دوران غربتش بر می گردد و خوشا به حال کسانی که در دوران غربت حضور دارند عنوان کرد: عصر کنونی عصر غربت اسلام ، و عصری است که دشمنان کمر به نابودی اسلام بسته اند.

 وی ادامه داد: دشمنان اسلام برای نابودی اسلام دو مسیر را پیموده اند مسیر  اول مسیر کم کردن جمعیت مسلمانان است که حتی در کشور ما نیز عده ای  با شعار های مختلف می خواستند این هدف دشمن را عملی کنند ولی به لطف خدا و با درایت رهبر فرزانه انقلاب و دستور ایشان مبنی بر افزایش جمعیت نقشه دشمنان در این خصوص نقش بر آب شد .

وی تصریح کرد: من معتقدم برای تصمیم گیری در امور مهم کشور به رهبر معظم انقلاب الهام می شوداگرچه پس از رحلت رسول گرامی اسلام وحی منقطع  شد ولی الهام وجود دارد حتی در مسئله برجام نیز وقتی که توافق صورت گرفت عده ای به خیابانها آمدند و شادمانی کردند ولی موضع رهبر انقلاب مشخص بود وتا کنون نیز همان موضع را دارند. مسیر دومی که دشمن برای نابودی اسلام می پیماید این است که چهره اسلام را در بین جوامع بین المللی تخریب کند و اسلام هراسی بوجود بیاوردو مردم را از اسلام بترسانند که البته تاحدی نیز موفق شده اند آنهااز بطن جامعه اسلامی داعش و تکفیری ها و سلفی ها و طالبان را بوجود می آورند . روح پیامبر (ص) و ائمه (ع) وبزرگان دین از کشت و کشتار و ظلم بیزارند . امروز داعش مانند خوارج در عصر حضرت علی (ع) است در قضیه حکمیت خوارج گفتند: لاحکم الا لله و حضرت علی (ع) فرمودند: این کلمه حق است و لی اراده باطل پشت آن است و داعش امروز مانند خوارج آن روز با اسم اسلام اماعلیه اسلام عمل می کنند وبه فرموده حضرت علی (ع) قومی هستند که گمراه شدند و گمراه می کنند بدون اینکه آگاهی داشته باشند در چنین موقعی جهاد لازم است بخصوص جهاد فکری یعنی بصیرت افزایی در بین جامعه.

شیخ عبدالعزیز افراز، تاکید کرد: هروقت افراد جامعه از نظر ایمانی رشد پیدا کردند آن وقت جامعه برای جهاد همه جانبه آماده می شود اگردر جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام توانستند دشمن بعثی را شکست دهند شک نکنید که اهل مناجات در دل شب و اهل نمازشب و راز و نیاز با خداوند بودند.

امام جمعه اهل تسنن شهرستان سیریک در پایان خاطر نشان کرد: شاید از نظر تجهیزات نظامی ما از بعضی کشورهای دنیا عقب تر باشیم ولی چیزی که باعث پیروزی ما می شود ایمان و اعتقاد به خداوند است.

ارسال نظرات