نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) حفظ و تقویت تفکر و روحیه بسیجی را وظیفه خانواده ها در جامعه عنوان کرد و گفت: روحیه و تفکر بسیجی زمینه‌ بسیاری از موفقیت‌ها را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۷۰۵۱۵۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام  والمسلمین عبدالرضا رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در نشست صمیمی و مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج با فرماندهی ناحیه میناب  گفت: همچنان که انقلاب اسلامی ایران با روحیه بسیجی به پیروزی رسید برای تداوم و استمرار آن نیز باید مادران با تربیت فرزندان روحیه بسیجی را در وجود آنان تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)  حفظ روحیه بسیجی و حاکمیت تفکر و روحیه بسیجی وظیفه خانواده ها در جامعه عنوان کرد و گفت:  روحیه و تفکر بسیجی زمینه‌ بسیاری از موفقیت‌ها را فراهم می‌کند.

وی افزود: دشمن برای تأثیرگذاری روی ملت ایران از طریق هجمه های فرهنگی و شبکه های ماهواره ای و واسطه قرار دادن ورود پیدا کرده است لذا خانواده ها باید با تقویت تفاهم و صمیمیت در درون خانواده با آگاهی‌بخشی به فرزندان و شناخت اهداف دشمن کانون و بنیان خانواده را محکم و استوار نگه دارند.

رستگار بیان کرد: با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود انواع تحریم ها و فشارهای دشمن با درایت رهبری انقلاب اسلامی با حفظ روحیه انقلابی و بسیجی توانسته ایم انواع مشکلات را با صلابت و ایستادگی کنار بزنیم و بعنوان مدافع مستضعفین جهان در دنیا شناخته شویم.

 این مقام مسئول تصریح کرد: علت بسیاری از دشمنی ها و دوگانگی در حقوق بشر حضور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف است تاجایی که دشمن و کشورهای دست نشانده به دنبال جلوگیری از قدرت و اقتدار ایران برآمده اند.

 وی سپاه و بسیج را قدرتی عظیم برگرفته از روحیه و تفکر بسیجی  قلمداد کرد و گفت: این قدرت تفکر و رحیه بسیجی بخاطر این است که امروزه بحمدالله بهترین ها در سپاه و بسیج اند.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار امنیت حاکم در نظام جمهوری اسلامی ایران را به برکت خون هزاران شهید و تقویت و ایجاد تکفر بر گرفته از رویحه انقلابی و بسیجی درون ملت برشمرد و گفت: روحیه و تفکر بسیجی باعث شده است که 120 کشور عدم تعهد علی رغم تحریم ها و تهدیدها همراه و حامی ایران اسلامی باشند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: دشمنان این نظام مقدس در جبهه مقابل ما تلاش زیادی می‌کنند تا اجازه ندهند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق شده و در تحقق اهداف انقلاب پیشرفت داشته باشد غافل از اینکه امروزه به برکت تقویت روحیه تفکر بسیجی ایرن بعنوان یک کشور الگو و صادر کننده علم و تکنولوژی در علم نانو،پزشکی،موشکی به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

ارسال نظرات