آمریکا در محدوده آب‌های سرزمینی ایران 290 نفر را به شهادت رساند و نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه مدال شجاعت را به فرمانده ناو وینسنس داد، خاطر نشان کرد: آمریکا تاکنون عضو هیچ کنوانسیون حقوق بشری نیست و بسیاری از الحاقیه آن را قبول ندارد و در آن عضو نیست.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۰۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کارشناس مسائل سیاسی در استان مازندران با بیان اینکه آزادی‌خواهان و مبارزان زیادی در زندان‌های آمریکا به سر می‌برند، تصریح کرد: نوع رفتار آمریکا نسبت به سایر کشورها حکایت‌گر خوی منفعت‌طلبی این کشور دارد.

محمداسماعیل امامزاده در همایش حقوق بشر آمریکایی با اشاره به حضور پنج گروه از خانواده شهدا در این همایش اظهار کرد: این شهدا محصول سیاست حقوق بشری آمریکا هستند.

وی با اشاره به اینکه از آغازین روزهای انقلاب مخاصمه آمریکا با کشور ما شروع شد و همچنان ادامه دارد، افزود: آمریکا در 151 کشور پایگاه نظامی و در بسیاری از کشورها دارای زندان است.

وی با تاکید بر اینکه در پیشینه رفتار آمریکا موارد چندش‌آوری از موارد نقص حقوق بشر، نسل‌کشی و بیوتروریست وجود دارد، گفت: در جنگ ویتنام 6 میلیون کشته از جنایات آمریکا برجای گذاشته است و هنوز سم‌های عنصر نارنجی در بین نسل‌های پنجم و ششم این کشور باقی مانده است.

امامزاده با بیان اینکه واقعه هیروشیما 6 روز پس از تسلیم ژاپن رخ داد، اضافه کرد: در کشور ما امام خمینی (ره) تفکر عظیم را در معرفی آمریکا به عنوان شیطان ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در محدوده آب‌های سرزمینی ایران 290 نفر را به شهادت رساند و نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه مدال شجاعت را به فرمانده ناو وینسنس داد، خاطر نشان کرد: آمریکا تاکنون عضو هیچ کنوانسیون حقوق بشری نیست و بسیاری از الحاقیه آن را قبول ندارد و در آن عضو نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها