بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هنوز برای بیماری من در ایران درمانی تعریف نشده اما هیچ وقت برای درمانم ایران را ترک نمی کنم.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۰۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت بیماری خود گفت: در حال حاضر حالم بسیار خوب است و به تازگی کارم در یک سریال تلویزیونی را به اتمام رسانده ام.

وی ادامه داد: من در سریال جدید احمد امینی به ایفای نقش پرداختم که به تازگی ضبط این مجموعه تلویزیونی تمام شده و قرار است شهریور ماه به روی آنتن رسانه ملی برود.

فقیه نصیری در خصوص معالجه بیماری اش گفت: هنوز در ایران راه حلی برای بیماری "ام اس" وجود ندارد اما بنا بر شنیده ها در خارج از کشور به ویژه آمریکا برای این بیماری درمان وجود دارد.

وی در جواب به این سوال که آیا برای درمان بیماری اش به خارج از کشور سفر خواهد کرد یا نه گفت: به هیچ عنوان برای درمان بیماری ام ایران را ترک نمی کنم چرا که به خوبی می توانم این بیماری را کنترل کنم و در حال حاضر هم، حالم خیلی خوب است و بیماری ام در روحیه ام هیچ تاثیر منفی نگذاشته است.

این بازیگر در خصوص اینکه چه راه حلی برای کنترل کسانی که بیماری "ام اس" دارند پیشنهاد می کند بیان کرد: من نمی توانم برای کسی که مانند من به این بیماری دچار است راه حل یا نصیحتی داشته باشم چرا که کنترل این بیماری بستگی به شرایط و موقعیتی دارد که آن فرد در آن زندگی می کند.

وی ادامه داد: خدا را شکر من در یک خانواده پر جمعیت و شاد و مثبت زندگی می کنم و همیشه اطرافم شلوغ است و همه به من نیروی مثبت می دهند و از طرفی مشکل مالی هم ندارم که نتوانم بیماری ام را کنترل کنم به همین خاطر حالم خوب است.

بازیگر سریال های تلویزیونی در خصوص وضعیت این روزهای بازیگری برای بانوان سینما و تلویزیون گفت: به نظر من این روزها وضعیت خوبی در تلویزیون حاکم است و اگر دوستانی هستند که کار نمی کنند فقط به دلیل کمبود تولیدات است، اما در مورد پیشنهاد بی شرمانه و فساد اخلاقی در سینما باید بگویم که به هیچ عنوان وجود این دو معضل را در سینما قبول ندارم و به جرات می گویم که وجود ندارد چرا که برای خود من به شخصه هیچ وقت چنین اتفاقاتی نیفتاده است.

وی خاطرنشان کرد: دوستانی که می گویند فساد اخلاقی و پیشنهاد بی شرمانه در سینما وجود دارد باید ببینید که اشگال کار از کجاست.
 
منبع: میزان
ارسال نظرات