برگزاری راهپیمایی "مدافعان حریم خانواده" همزان با سراسر کشور

امر به معروف و نهی از منکر راه مقابله با بدحجابی است

فرمانده سپاه ناحیه اراک امر به معروف و نهی از منکر راه مقابله با بدحجابی دانست و گفت: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردمی در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۴۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار محمدرضا رضایی با اشاره به نامگذاری روز ملی عفاف و حجاب گفت: در شهرستان اراک در روز 21 تیرماه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی "عفاف و حجا" با حضور خواهران حوزه‌های مقاومت بسیج و مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن راهپیمایی "عفاف و حجاب" که در واقع نوعی عملیات فرهنگی در جنگ نرم برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی محسوب می‌شود، برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: جنگ نرم بسیار خطرناک‌تر از جنگ اقتصادی و جنگ سخت دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است که بسیار نیز خطرناک است جنگی که راهبرد دشمن در این عرصه، نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری است.

رضایی با تاکید بر تهاجم دشمن در بحث جنگ نرم گفت: اشاعه فرهنگ بدحجابی از حربه‌های نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی ایران بوده به نحوی که امروز تهاجم فرهنگی دشنان هویت و ماهیت فرهنگ غنی ما را مورد هدقف قرار داده و از شیوه‌های گوناگون از جمله ترویج، بی‌عفتی و بی‌حیایی به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند.

وی افزود: انتظار می‌رود تا مردم شهرستان اراک بهتر از گذشته به مقوله حجاب و عفاف اهمیت دهند و به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از بداخلاقی‌های موجود حاصل پوشش‌های نامناسب بانوان در جامعه است و با توجه به این مسئله می‌طلبد که با امر به معروف و نهی از منکر به مقابله با بدحجابی بپردازیم.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی "عفاف و حجاب" در اراک از میدان دارایی به سمت خیابان مخابرات، میدان شهداء و با حضور اقشار مختلف مردمی به سمت امامزادگان آمنه خاتون و عبدالله(ع) حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات