دوشنبه چهاردهم تیرماه و همزمان با سی و چهارمین سالگرد ربایش چهار دیپلمات ایرانی کارگردان، تهیه‌کننده و عوامل «ایستاده در غبار» مردم را به دیدن این فیلم در سینماهای کشور دعوت کردند.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۴۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، کارگردان، تهیه‌کننده و عوامل تولید «ایستاده در غبار» به مناسبت چهاردهم تیرماه، سی و چهارمین سالگرد ربایش چهار دیپلمات ایرانی در لبنان، مردم را به دیدن این فیلم در سینماها و همچنین امضای الکترونیکی نامه پیگیری وضعیت این افراد که خطاب به وزیر امور خارجه نوشته شده است، دعوت کردند.

 دوشنبه چهاردهم تیرماه و همزمان با سی و چهارمین سالگرد ربایش چهار دیپلمات ایرانی (احمد متوسلیان، سیدمحسن موسوی، تقی رستگار مقدم و کاظم اخوان)، کارگردان، تهیه‌کننده و عوامل «ایستاده در غبار» مردم را به دیدن این فیلم در سینماهای کشور دعوت کردند. عوامل تولید فیلم «ایستاده در غبار» همراه با مردم، قبل از افطار در سینما «آزادی» و بعد از افطار در سینماهای «زندگی» و «کورش» به تماشای فیلم خواهند نشست.

آن‌ها همچنین برای حمایت از این فیلم درخواست کردند که مخاطبان تصویری از بلیت خود را با هشتگ‌های #ایستاده_در_غبار  و #free4diplomats در فضای مجازی منتشر کنند.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» روایتی را از زندگی احمد متوسلیان از کودکی تا زمان ربایش در لبنان روایت می‌کند که اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر سلامتی ایشان به گوش می‌رسد. این فیلم با حضور در سی و چهارمین جشنواره فجر علاوه بر تحسین منتقدان و مخاطبان، چندین سیمرغ از جمله سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را دریافت کرد.

در طول یک ماه گذشته که فیلم روی پرده سینما رفته است، هنرمندان، سینماگران و مخاطبان با هشتگ «#ایستاده_در_غبار»  در اینستاگرام نظرات جالبی را از این فیلم با دوستان‌شان به اشتراک گذاشته‌اند.

علاوه بر این، عوامل فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با همراهی جمعی از خانواده دیپلمات‌های ایرانی ربوده شده در لبنان، نامه‌ای را خطاب به وزیر امور خارجه تنظیم و از ایشان درخواست کرده‌اند که پیگیری موضوع را به منظور استرداد این دیپلمات‌ها برعهده بگیرند. این نامه اکنون از روی سایت فیلم به آدرس (http://istadehdarghobar.ir/letter.php)  برای امضای الکترونیکی مردم در دسترس است.

بر اساس این گزارش، کانال تلگرامی رسمی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با انتشار عکس‌ها، مطالب و تیزرهای جدید از آدرس http://telegram.me/istadedarghobar در دسترس عموم علاقمندان است. همچنین سایت فیلم به آدرس www.istadehdarghobar.ir نیز برای استفاده از تمامی مواد تبلیغاتی و اخبار در دسترس است.

ارسال نظرات