استاندار گیلان گفت: شهدای مدافع حرم در غربت به شهادت رسیدند تا جلوی نفوذ تروریست‌ها و جریان تکفیری را به داخل کشور بگیرند.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۵۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، محمد نجفی در دیدار صمیمی با خانواده شهدای مدافع حرم، با اشاره اینکه شهدای مدافع حرم در غربت به شهادت رسیدند تا جلوی نفوذ تروریست‌ها و جریان تکفیری را به داخل کشور بگیرند اظهار کرد: دشمن هدف خود را بر ایجاد تزلزل در ایران اسلامی با نفوذ در آن قرار داده اما شهدای حرم، در جهت دفاع از میهن و درمقابل تعرض دشمنان اسلام ایستادگی کردند.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدای مدافع حرم افزود: شهدای مدافع حرم به‌ فرموده مقام معظم رهبری به دفاع از حرم اهل بیت(ع) حاضر شدند و در غربت به شهادت رسیدند و به دفاع از مرز و بوم ما حرکت کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تکفیری‌ها بدنبال نشان دادن چهره دیگری از اسلام به دنیا هستند گفت: مقابله و نابودی مسلمانان و شیعیان هدف دشمن است.

نجفی، نفوذ را از دیگر توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن از طریق نفوذ بدنبال تزلزل در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس در دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی تلاش کردند یادآور شد: شهدای مدافع حرم علاوه بر دفاع از حرمین اهل بیت از مرزهای ما در برابر نفوذ دشمن نیز دفاع می‌کنند.

استاندار گیلان به برگزاری باشکوه مراسم تدفین، تشییع شهدای مدافع حرم در استان اشاره کرد و گفت: مراسم شهدای مدافع حرم به زیبایی و باحضور گسترده مردم انجام شد.

نجفی رسالت مسئولین و افراد جامعه را در برابر پیام شهدای مدافع حرم سنگین عنوان کرد و افزود: از پیام‌ها و وصایایی شهدای مدافع حرم حمایت و به عنوان سرباز این شهدا در داخل کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در توطئه‌های خود علیه ایران همواره ناکام بوده است گفت: ایران اسلامی مقتدرترین کشور در منطقه است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن پس از ناکامی های پی در پی بدنبال خارج کردن جوانان از صحنه است خاطرنشان کرد: فضای مجازی خطر جدی برای جوانان و نوجوانان ایرانی است.

نجفی موضوع اشتغال را یکی از موضوعات مهم و دغدغه اصلی دولت دانست و ادامه داد: برای حل مشکلات موجود در بخش اشتغال طی چندسال اخیر توفیقات فراوانی داشته‌ایم.

وی آمار طلاق در کشور و استان را نگران کننده خواند و گفت: اعتیاد یکی از مهم‌ترین نگرانی‌هایی است که امروز در حوزه اجتماعی در استان داریم.

ارسال نظرات