نماینده تهران در لابلای فریادها بخش پایانی جوابیه‌اش را هم خواند و آنگاه از جایگاه ناطقان پایین آمد.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۶۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس به مباحث مطرح شده درباره خود، همسر و پدرش پیرامون حقوق نجومی و تاسیس صرافی پاسخ داد.

حسینی که نطق نمایندگان در واکنش به اظهارات محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای پاسخ انتخاب کرده بود به جای فاطمه ذوالقدر دیگر نماینده تهران پشت تریبون رفت و شروع به خواندن متنی کرد که حدود یک ساعت پیش آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود.

نماینده تهران هنوز بخش اندکی از متن جوابیه‌اش را قرائت کرده بود که علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اولین تذکر را داد: «خانم حسینی! در موضوع صحبت کنید».

نماینده تهران که به گفته مطهری اظهاراتش ارتباطی به دستور صحن مجلس نداشت، باز هم به قرائت جوابیه‌اش ادامه داد که همین موضوع مطهری را مجبور به واکنش دوباره کرد: «خانم حسینی! شما باید این مطالب را در نطق میان دستور بگویید؛ اکنون باید در حوزه ارتباطات حرف بزنید».

حسینی باز هم ادامه داد که مطهری مجبور به سومین واکنش شد: «شما به تذکر ما توجه نمی‌کنید؛ مجبوریم میکروفون شما را قطع کنیم».

میکروفون نماینده تهران قطع و کمی بعد دوباره وصل می‌شود و سیده فاطمه حسینی باز هم ادامه جوابیه‌اش را قرائت می‌کند.

مطهری باز هم تاکید می‌کند: «خانم حسینی! شما خارج از موضوع حرف می‌زنید؛ من مجبورم میکروفون شما را قطع کنم»

حسینی به بخش پایانی جوابیه‌اش که می‌رسد صدا در صحن هم زیاد می‌شود؛ نماینده‌ای فریاد می‌زند «اینکه نطق است»؛ نماینده دیگر می‌گوید «مشکلات مردم را ول کردی و از خودت دفاع می‌کنی»؛ نماینده دیگر فریاد می‌زند «اقای مطهری! در دستور حرف نمی‌زنند»؛ برخی نمایندگان هم می‌گویند «اینها که پاسخ مستند نیست، کلی گویی می‌کنید»...

نماینده تهران در لابلای این فریادها بخش پایانی جوابیه‌اش را هم خواند و آنگاه از جایگاه ناطقان پایین آمد.

ارسال نظرات