خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شمالغرب:

مشکل اساسی بشر از آغاز خلقت نبود شناخت از خداست

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شمالغرب در جمع کارکنان سپاه ولایت تبریز گفت: با نگاه به تاریخ بشریت، گفت: همه مصیبت ها و مشکلاتی که بر سر انسان ها آمده ، از شناخت نادرست و سطحی از حضرت حق است.
کد خبر: ۸۷۰۵۳۶۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابولفضل عباسی ولایی با اشاره به مراتب توحید افزود: توحید افراد مختلف است که از توحید منافقانه آغاز و در توحید خالص به حد اعلای خود می رسد و آنجاست که امیرالمومنین می فرماید اگر همه پرده‌های عالم کنار رود به یقین من اضافه نخواهد شد.

وی ادامه داد: این امر به حدی قابل توجه است که وقتی فرد شناخت درست از آفریننده خود ندارد عملکرد و کارهای خود را نیز از ناحیه خدا می داند و بر سر باری تعالی می اندازد.

حجت الاسلام ولایی خاطر نشان کرد: مهم ترین اشتباه در بعد توحید این مطلب است که خدا را آنگونه که باید باشد نمی خواهیم بلکه آنگونه که دلمان می خواهد و انتظارات را برآورده می کند می پسنیدم و وقتی هم دچار مشکل می شویم همه چیز را از ناحیه خدا می بینیم.

وی در پایان بیان کرد: باید از خدا در این روزهای نورانی بخواهیم ما را آنگونه که می خواهد و مقدرمان است هدایت کند و پرورش دهد در این حالت خواهد بود که توکلمان نیز افزونتر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار