ویزیت رایگان در پارک پاک قائمشهر/ پارک پاک غنی سازی اوقات فراغت مسافرین و شهروندان

دبیر جشنواره پارک پاک قائمشهر تصریح کرد: در پایان هر هفته غرفه های پارک پاک، مراجعین را از خدمات ویزیت رایگان برخوردار می کنند.
کد خبر: ۸۷۰۵۳۷۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، وی با اشاره به اینکه جشنواره پارک پاک با بیش از 15 غرفه در دو پارک ولیعصر و سراج در فصل تابستان آماده فعالیت است و در حال حاضر پارک سراج آغاز به کار کرد، گفت: شهرداری قائم شهر برای جا نمایی پارک ولیعصر همچنان اقدامی انجام نداده است.

امیر اسدی دبیر جشنواره پارک پاک قائم شهر اظهار کرد: پنجمین جشنواره تابستانه پارک پاک در قائم شهر در روز گذشته به مدت سه ماه افتتاح شد و این جشنواره برای نخستین بار در دو تا پارک به طور همزمان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف جشنواره پارک پاک غنی سازی اوقات فراغت مسافرین و شهروندان است، تصریح کرد: جشنواره پارک پاک در روزهای پایان هفته با برگزاری ایستگاه نشاط و جنگ شادی فضای شاد و فرهنگی برای مردم به وجود می آورد، در طول این سه ماه غرفه های مختلف فرهنگی و اقتصادی برپا می شود که تولید کنندگان مشاغل خانگی بمحصولات خود را در طول این مدت در غرفه های این جشنواره عرضه می کنند.

دبیر جشنواره پارک پاک قائم شهر تصریح کرد: در این جشنواره همچنین غرفه های مهد کودک برای کودکان، مشاوره خانواده و نیز غذای بومی محلی و صنایع دستی هم برگزار می شود.

اسدی با بیان اینکه در غرفه مهد کودک، نقاشی روی کاغذ و برنامه های دیگر فرهنگی و با حضور مربیان کودک اداره می‌شود، یادآور شد: در غرفه های کودک نقاشی روی صورت، خواندن قرآن، شعر و کارهای فرهنگی دیگر اجرا می شود.

اسدی افزود: این جشنواره در سال های گذشته با استقبال پرشوری از شهروندان مواجه شد و بسیاری از شهروندان منتظر افتتاحیه این جشنواره بودند.

وی تصریح کرد: در هر غرفه در پایان هفته روزی برای ویزیت رایگان در نظر گرفته شد و هر هفته ویزیت رایگان انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها