دستگیری سه کلاهبردار در خرم آباد

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف هشت میلیارد و 700 میلیون ریال از سه کلاهبردار در شهرستان خرم آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۵۳۸۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی احمدی تبار گفت:‌ در پی مراجعه چند شهروند خرم آبادی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه سه نفر به هویت معلوم از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
جانشین انتظامی لرستان، اظهار داشت: متهمان به جرم خود اعتراف و اذعان کردند، با ترفند های متقلبانه به عنوان اینکه دارای قرارداد ثبتی با یک شرکت معروف هستند و در امر خرید و فروش خودرو های ایرانی و خارجی فعالیت دارند، با اقساط مناسب و با نازلترین قیمت قادر به تهیه و خرید خودرو برای عموم می باشند، با این شیوه و شگرد تبلیغاتی و بازار یابی عده ای از شهروندان را اغفال و از آنان کلاهبرداری کرده اند.
احمدی تبار با اشاره به اینکه تا کنون 12 مالباخته شناسایی شده است، گفت : از سه متهم مبلغ 8 میلیارد و 700 میلیون ریال کلاهبرداری کشف و تحویل مراجع قضائی شدند.
***انهدام باند سارقان با 74 فقره سرقت
جانشین فرمانده انتظامی استان، از انهدام باند چهار نفره سارقان منزل با 74 فقره سرقت در شهرستان خرم آباد، خبر داد.
سرهنگ علی احمدی تبار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در خرم آباد، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با روش های فنی ،تعقیب و مراقبت ، موفق به شناسایی چهار نفر اعضای این باند شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
جانشین انتظامی لرستان با بیان اینکه تحقیقات جامع از باند سارقان ادامه دارد، بیان کرد: سارقان تاکنون به 74 فقره سرقت منزل و دوربین های مدار بسته اعتراف کردند.
ستگیری 34 خرده فروش مواد مخدر در دلفان
فرمانده انتظامی شهرستان دلفان، از دستگیری 34 نفر خرده فروش مواد مخدر و کشف 4کیلو و 336 گرم تریاک خبر داد.
سرهنگ علی نجات کرمی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در یک ماه گذشته طرح مبارزه با خرده فروشان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران در چندین عملیات، موفق به دستگیری 34 نفر خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شدند.
کرمی در ادامه بیان داشت: در این راستا مقدار 4 کیلو و 336 گرم تریاک و شیره، 32 گرم هروئین، یک هزار و 400 عدد قرص و400 سی سی شربت متادون کشف شد.
وی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
***دستگیری 654 معتاد متجاهر در خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری 654 معتاد متجاهر توسط یگان امداد این فرماندهی ، طی سه ماهه نخست سال جاری ، در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ حسین نجفی، گفت : در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی عوامل یگان امداد با گشت زنی های مستمر در سطح شهرستان طی سه ماهه نخست سالجاری، 654 معتاد متجاهر و تابلو را جمع آوری کردند.
فرمانده انتظامی خرم آباد ادامه داد: معتادان دستگیر شده، جهت سم زدایی به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.
وی افزود: موضوع مهمی که باید به آن اشاره شود اشتغال این گونه افراد است که این امر، توجه بیش از پیش مسئولان و دست اندرکاران را می طلبد.
*** انهدام باند سارق با کشف 24 فقره سرقت در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد، از انهدام سه نفر اعضای باند سرقت و کشف 24 فقره سرقت مغازه در این شهرستان، خبر داد.
سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در بروجرد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اگاهی این شهرستان قرار گرفت.
دلیری در ادامه بیان داشت: یکی از سارقان در حال انتقال اموال مسروقه توسط گشت یگان امداد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه، دستگیر شد.
وی تصریح کرد: سارق در بازجویی های اولیه، به 24 فقره سرقت مغازه با همدستی دونفر معترف که تلاش جهت دستگیری همدستان وی ادامه دارد.
دلیری در پایان با اشاره به شناسایی مالباختگان، گفت: متهم با پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شد.
*** کشف 40 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در دوره چگنی
فرمانده انتظامی دوره چگنی، از کشف 40 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق خبر داد.
سرهنگ زارع، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه مینی بوس در محور کوهدشت - چگنی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر را در محور مذکور شناسایی و توقیف که در بازرسی از خودرو توقیفی، تعداد 40 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به کشف کردند.
فرمانده انتظامی دوره چگنی افزود: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش کالای مکشوفه یکصد و 50 میلیون ریال برآورد شده است.
زارع با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه در سال جاری، اولویت کار نیروی انتظامی است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
***توقیف پژو پارس با بیش از 17 میلیون ریال خلافی در دورود
فرمانده انتظامی شهرستان دورود، از توقیف یکدستگاه خودرو سواری پژو پارس با 17 میلیون و 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده، خبر داد.
سرهنگ هدایت الله حسنوند، گفت: روز گذشته ماموران پلیس راهور دورود با انجام گشت ترافیکی در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، یکدستگاه خودرو پژو پارس با خلافی 17 میلیون و 500 هزار ریال را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی دورود تصریح کرد: خودرو توقیفی، جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.
وی با اشاره به اینکه بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری می شود، افزود: برخورد با رانندگان خودروهایی که در سطح شهر با ایجاد آلودگی صوتی، سرعت غیر مجاز، تخلفات حادثه ساز و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث به هم خوردن نظم ترافیکی شوند، در دستور کار پلیس قرار دارد.
ارسال نظرات