مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان:

اطعام ایتام اقدامی ارزشمند بر پایه دستورات دینی و موجب خشنودی خداوند متعال است

اطعام نیازمندان و محرومین به خصوص ایتام اقدامی ارزشمند بر پایه دستورات دینی و موجب خشنودی خداوند متعال می شود از این رو بر خود لازم دانستیم تا میزبان این ضیافت افطاری برای ایتام باشیم .
کد خبر: ۸۷۰۵۴۲۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان در حاشیه مراسم ضیافت افطاری ایتام گفت: اطعام نیازمندان و محرومین به خصوص ایتام اقدامی ارزشمند بر پایه دستورات دینی و موجب خشنودی خداوند متعال می شود از این رو بر خود لازم دانستیم تا میزبان این ضیافت افطاری برای ایتام باشیم .

ذبیح اله غفاری با اشاره به اینکه یکی از سنت های زیبا در ماه رمضان، برپایی سفره اطعام برای نیازمندان است، افزود: این حرکت با هدف ترویج و گسترش سنت پسندیده اسلامی و حمایت از نیازمندان و اکرام ایتام انجام می شود .

وی اظهار داشت: اطعام ایتام و نیازمندان از جمله کارهای با ارزش و برپایه فرامین دینی است که سبب خشنودی خداوند می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه این گونه اقدامات در جهت ترویج کار خیر انجام می شود، گفت: ایجاد وحدت و همدلی میان مستمندان و اغنیا مهمترین اثریست که از اطعام ایتام حاصل می شود.

غفاری اظهارکرد: خدمت به ایتام و محرومان و رفع نیازهای آنان نه تنها عبادت بلکه موجب تکریم آنان نیز می شود.

وی افزود: مراسم ضیافت افطاری با همکاری اداره بهزیستی و خیرین مسجد امام حسین (ع) با حضور ۲۲۵ نفر از ایتام برگزارشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: قبل از ضیافت افطاری مراسم محفل انس با قرآن با همکاری موسسه قرآنی ولایت و با حضور حافظان و قاریان استانی و کشوری برگزارشد.

ارسال نظرات