فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد گفت: اقتصاد مقاومتی ریاضت نیست، نخوردن و نپوشیدن نیست، اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم سازی اقتصاد که ۲ وجهه دارد.
کد خبر: ۸۷۰۵۴۴۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سرگرد پاسدار "مصطفی ترابی” فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد در یادواره شهدای اصناف و بازاریان شهرستان، با یاد از کسانی که لباس صنعت بر تن داشتند و در دوران ۸ سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حضور داشتند، گفت: بازار و اصناف همواره پشتوانه ای برای حرکت های انقلابی بوده است.

سرگرد ترابی در ادامه افزود: امروز ۲ چالش مهم در کشور داریم، یکی از این چالش ها، مسئله ی فرهنگی است که چالش بسیار سنگینی است و در دراز مدت در الویت قرار دارد، چالش دیگری مسئله ی اقتصاد و اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد، در مورد چالش فرهنگی گفت: مشکل طلاق و اعتیاد در سطح شهرستان غوغا می کند، مخصوصا مسئله ی طلاق که در استان البرز، در رتبه ی اول، با اختلاف زیاد قرار داریم که منشا اصلی آن نیز ماهواره ها و امثال اینها است.

ترابی در مورد چالش اقتصاد نیز گفت: اقتصاد اگر مقاوم باشد هر کسی نمیتواند کاری انجام دهد، اقتصاد مقاومتی ریاضت نیست، نخوردن و نپوشیدن نیست، اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم سازی اقتصاد که ۲ وجهه دارد.وجهه اول کاهش تهدید ها و آسیب های وابستگی به نفت و وجهه دوم تکیه بر عرصه تولید و مصرفی داخلی است.

سرگرد مصطفی ترابی در نهایت با اشاره به اینکه تا زمانی که نفت در کشور وجود دارد، دلالان نیز وجود دارند، گفت: تا وقتی وابستگی به نفت در کشور باشد، معضلات و فساد اقتصادی نیز همچنان خواهد بود و هیچ ربطی به جریانات سیاسی و جناحی ندارد.
کاهش تهدید های وابستگی به نفت و تکیه بر تولید و مصرفی داخلی، ۲ وجهه ی اقتصاد مقاومتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها