مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

برگزاری مراسم دعای ندبه در حسینیه اعظم زنجان

مراسم دعای ندبه در حسینیه اعظم زنجان، همزمان با روز عید فطربرگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۵۴۴۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان به عنوان یک مکان تاریخی و مذهبی به صورت سالانه و مستمر میزبان‌ برنامه‌های مختلفی است.

مجتبی شهامی با اشاره به اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز برنامههای مختلفی در حسینیه اعظم زنجان اجرایی شد، افزود:

وی اظهار داشت: طی این ماه به صورت روزانه سه برنامه اجرایی شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در مجموع 90 برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: برنامه سخنرانی پس از نماز ظهر و عصر، برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم به صورت روزانه، برگزاری مراسم جشن به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و برنامه سخنرانی نماز مغرب و عشاء از جمله برنامه‌هایی است که هر روز در حسینیه اعظم زنجان اجرایی می‌شود.

شهامی با بیان اینکه به صورت روزانه 2 هزار و 500 نفر در برنامه‌های قرآنی حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا می‌کنند، افزود: در شب‌های قدر میزان حضور افراد به 5 هزار نفر در روز نیز رسید.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم است، گفت: این برنامه با حضور 15 نفر از قاریان و حافظان برتر قرآنی برگزار و در یکی از روزها نیز با حضور قاری مصری برگزار شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه در روز عید فطر نیز برنامه مناسبتی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، خاطر نشان ساخت: روز عید فطر از ساعت 6 صبح مراسم دعای ندبه برگزار و پس از آن نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح نماز عید فطر به امامت حجت‌الاسلام سعیدی اقامه خواهد شد.

ارسال نظرات