خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان قم:
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان قم گفت: کتاب‌های کودک و نوجوان در مدت اجرای طرح تابستانه کتاب با 50 درصد تخفیف در 80 کتاب‌فروشی استان قم توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۵۴۷۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمید خرمی ظهر امروز طی نشست خبری در سالن اجتماعات مجتمع ناشران استان قم با اشاره به استقبال کم کتاب‌فروشان و ناشران استان از طرح عیدانه کتاب اظهار کرد: این طرح با تاخیر بسیاری به افراد اعلام شد و قشر کتاب‌فروش و ناشر نسبت به جزییات این طرح آگاهی مطلوبی نداشته‌اند به همین علت به شیوه مطلوب از این طرح استقبال نکرده‌اند.

وی از برگزاری جلسه توجیهی طرح تابستانه کتاب در ابتدای ماه مبارک رمضان یاد کرد و افزود: کتاب‌فروشان و ناشران استان قم در اجرای طرح تابستانه کتاب مشارکت مطلوبی داشته و امیدواریم شهروندان با خریدن کتب سبب ارتقای کمی و کیفی این طرح‌ها شوند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان قم با بیان اینکه کتابفروشی دارای مجوز در شهرهای توابع قم وجود ندارد، گفت: نزدیک به 200 کتابفروشی در شهر قم فعالیت دارند که 150 نفر آنها از اتحادیه مجوز گرفته و با اجرای طرح تابستانه کتاب واحدهای دیگر نیز برای عضویت به این اتحادیه مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت هزار و 200 ناشر در قم تصریح کرد: کتاب‌های کودک و نوجوان در مدت اجرای طرح تابستانه کتاب با 50 درصد تخفیف در 80 کتاب‌فروشی استان قم توزیع می‌شود.

خرمی با تاکید بر اینکه در طرح تابستانه کتاب برای نخستین بار یارانه به کتاب‌فروش اختصاص یافته است، مطرح کرد: با این اقدام وضعیت ناشران و کتاب‌فروشان نسبت به گذشته مطلوب‌تر می‌شود.
ارسال نظرات