دستگاه ها باید بسیج شوند تا بتوانیم مراکز و بقه های متبرکه، تفریگاه ها، جاهای تاریخی را به گردشگران داخلی و خارجی بشناسانیم و این نیازمند است که ستاد فعال تر کارها را پیگیری کند.
کد خبر: ۸۷۰۵۵۵۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان ابهر در جلسه ستاد سفر این شهرستان گفت: دستگاه ها باید بسیج شوند تا بتوانیم مراکز و بقه های متبرکه، تفریگاه ها، جاهای تاریخی را به گردشگران داخلی و خارجی بشناسانیم و این نیازمند است که ستاد فعال تر کارها را پیگیری کند.

ولی الله ایمانی با اشاره به ستاد سفر و نقش آن افزود: در دولت یازدهم تاکید اتی برای امر گردشگری برنامه ریزی شده است با توجه به مشکلات موجود یکی از برنامه ششم اقتصاد مقاومتی گردشگری و توسعه درآمدی آن است که از طریق گردشگر به وجود می آید.

وی در ادامه اظهار داشت: در سالهای اخیر بحث ساماندهی ستاد سفر برنامه ریزی گردیده تا منابع مالی آن در شهرستانها تامین و به شکلهای خوب از آن استفاده گردد تا امنیت و آسایش گردشگر برقرار گردد.

فرماندار ابهر با اشاره به دولت یازدهم تصذیح کرد: در این دولت در جذب گردشگری روند خوبی را طی نموده و روز به روز در حال بهبودی می باشد و مانیز باید از این پتانسیلها استفاده و در جذب سرمایه گذلری تلاش نماییم تا بتوانیم از سرمایه گذاران به نحو ایده ال استفاده نماییم .

ایمانی تاکید کرد: دستگاهها باید بسیج شوند تا بتوانیم مراکز و بقه های متبرکه، تفریگاه ها، جاهای تاریخی را به گردشگران داخلی و خارجی بشناسانیم و این نیازمند است که ستاد فعال تر کارها را پیگیری کند.

وی با اشاره به روستای دره سجین تصریح کرد: ما امسال روستای دره سجین رابه عنوان روستای هدف گردشگری داریم و باید ظرفیتهای مختلف خود را با امکانات موجود در این روستا افزایش دهیم تا مسافرین با آرامش خیال از این روستا و شهرستان خارج شوند حال این را می طلبد که مسولین با یک برنامه ریزی خوب با جذب سرمایه گذاری در این بخش چه بومی وچه خارج از شهرستان یک نگاه ویژه راداشته باشیم .

فرماندار ابهر در ادامه افزود: ما امسال جشنواره انگور و آش را خواهیم داشت وسعی خواهد شد که در این نوع مراسمات روستاها و جاهای تاریخی را به مردم نشان بدهیم حتی تورهای نیم روزی و یک روز ه را برای دانش آموزان جهت شناخت مناطق با آنها یاداور بشویم.

ارسال نظرات