60 هزار قطعه بچه ماهی سفید در گرمی توزیع شد

رئیس اداره شیلات شهرستان گرمی از رهاسازی تعداد 60 هزار قطعه بچه ماهی سفید تخصیصی از سازمان شیلات ایران در واحدهای تولیدی این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۰۵۵۷۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، رئیس اداره شیلات شهرستان گرمی از رهاسازی تعداد 60 هزار قطعه بچه ماهی سفید تخصیصی از سازمان شیلات ایران در واحدهای تولیدی این شهرستان خبرداد.

عبدالله بهشتی افزود: به منظور بازسازی ذخایر و با پرورش آزمایشی ماهی سفید بصورت ترویجی و رایگان تعداد 60 هزار قطعه بچه ماهی سفید از مبدامرکزتکثیرو بازسازی ذخایر شهید انصاری رشت در بین واحدهای تولیدی ماهی در بخشهای مرکزی انگوت و موران توزیع شد.

وی اظهار كرد: این تعداد به ترتیب در منابع آبی استخرآقایان علی معرفت آرانچی 1500 قطعه –محمود عباسی منصورلو30 هزار قطعه-خان حسین قربانی وان سفلی 15هزار قطعه تحویل و رهاسازی گردید.

رئیس اداره شیلات گرمی با بیان اینکه 37 مزرعه پرورش ماهی در شهرستان مرزی گرمی فعال است و 6 مزرعه نیز در حال راه‌اندازی است یادآور شد: ظرفیت تولید در این شهرستان 510 تن است که از لحاظ تولید گرمی در رتبه چهارم استان قرار دارد.

بهشتی با یادآوری اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اداره شیلات شهرستان برنامه‌های متنوعی را در افزایش تولید به ویژه درمناطق روستایی و کم برخوردار در دستورکار قرارداده است گفت: انتظارمی‌رود این حرکت نتایج مناسبی را نیز به همراه داشته باشد.

وی وجود منابع آب مطلوب شهرستان گرمی را برای پرورش آبزیان یادآور شد و اظهار کرد: در این زمینه فعالیت‌‌ها و اقدامات مناسب و مثبتی را شاهد هستیم.

ارسال نظرات