امضاء عهدنامه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

مردم روزه دار شهربابک در یک اقدام خودجوش در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جهت عمل به شعار سال عهد بستند.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۰۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حوزه مقاومت بسیج بدر در شهرستان شهر بابک استان کرمان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس  بسیجیان و آحاد مردم و مسئولین شهرستان در یک اقدام خودجوش عهدنامه اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را که شامل ۷ بند بود امضاء کردند.

مردم شهربابک با امضاء این عهدنامه که توسط حوزه مقاومت بسیج بدر تنظیم و در درب مصلی امام علی (ع) شهرستان نصب شده بود ، آمادگی خود را جهت عمل به فرامین رهبری و سیاستهای اقتصاد مقاومتی اعلام نمودند.

متن این عهدنامه که به امضاء امام جمعه، فرماندار، نماینده و دیگر مسئولین شهربابک است به شرح ذیل می باشد:

” عهدنامه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مردم شریف شهرستان شهربابک

  1. رهبر محبوبم؛ ما همگی عهد می بندیم در سالی که با شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل مزین شده است، مردمی باشیم یکدل، تعاون محور، مولد، ولایتمدار، ایثار محور، تقوامدار و حافظ استقلال اقتصادی کشور
  2. رهبر عزیزم؛ عهد می بندیم اسراف ننموده و از تجمل گرایی، مصرف گرایی و خرید کالاهای غیر ضروری و لوکس بپرهیزیم و عهد می بندیم پیرو راه شما باشیم و با اشرافی گری مبارزه کنیم.
  3. رهبر مقتدرم؛ اینک عهد می بندیم همت مضاعف و کار مضاعف داشته باشیم و تا حد توان برای استقلال اقتصادی کشورمان کوشا باشیم.
  4. رهبر آزاده ام؛ عهد می بندیم حمایت از کار و تولید و سرمایه ایرانی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
  5. رهبر بصیرم؛ عهد می بندیم نسبت به کشورمان احساس تعصب و دین کنیم و دانش و تخصص خود را در خدمت به پیشرفت جامعه خود قرار دهیم.
  6. رهبر گرانقدرم؛ عهد می بندیم پشتیبان ولایت فقیه باشیم و فرهنگ جهاد و شهادت را زنده نگه داشته و از عبرتهای عاشورا در جهت تقویت روحیه «جهاد اقتصادی» و « مقاومت اقتصادی» بهره بگیریم.
  7. و در پایان ما مردم شهرستان شهربابک عهد می بندیم در هر دوره ای از زندگی که قرار داریم به یکایک بندهای این عهدنامه و فرمایشات رهبر عزیز و گرانقدرمان در حد توان عمل کنیم.

«هم وطن مقاومت سنگر اقتصاد ماست»


ارسال نظرات