معاونت تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله:

والدین به طرح تابستانی جوانه‌های صالحین اعتماد دارند

معاونت تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله با اشاره به مشارکت 80 پایگاه بسیج اراک در طرح جوانه‌های صالحین گفت: بسیاری از پدر و مادرها فرزندانشان را برای شرکت در برنامه‌ها همراهی و ترغیب می‌کنند که این نشانه اعتماد آن‌ها به برنامه‌های سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۰۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:

 حجت‌الاسلام طالبی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح "جوانه‌های صالحین" که در مسجد امام حسین(ع) اراک برگزار شد با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی برای اجرای این طرح گفت: جلسات هماهنگی برای اجرای این طرح در سطح شهرستان‌ها در اردیبهشت‌ماه برگزار و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

وی افزود: سازمان بسیج چندین سال است که برنامه‎های مختلفی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در دست اجرا دارد امسال نیز با اجرای طرح "جوانه‎های صالحین" امید آن می‎رود تا اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مسیر رشد و تعالی قرار بگیرد.

معاونت تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح استفاده مطلوب از فرصت تابستان برای تعالی بسیجیان و غیر بسیجیان و غنی‎سازی اوقات فراغت و ایجاد و شور و نشاط در میان نوجوانان و جوانان است.

حجت‌الاسلام طالبی ادامه داد: طرح جوانه‌های صالحین یکی از اقدامات خوب فرهنگی است که در سنوات گذشته توسط معاونت فرهنگی سپاه برگزار می‌شد و این رسالت امروز بر عهده معاونت تعلیم و تربیت شجره طیبه صالحین این نهاد مقدس قرار دارد که امیدواریم بتواند پاسخگوی بخشی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در بخش فرهنگ باشد.

وی افزود: مدت زمان اجرای این طرح از 20 خردادماه تا 20 شهریورماه خواهد بود اما این طرح تمام نمی‎شود، زیرا بعد از تابستان طرح مکمل جوانه‎های صالحین اجرا می‎شود که در واقع ادامه برنامه طرح جوانه‎های صالحین بسیجیان است.

معاونت تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله تصریح کرد: سال گذشته این برنامه فرهنگی تحت عنوان میثاق برگزار شد که در 20 درصد پایگاه‌های بسیج اراک اجرایی شد و امسال با توجه به استقالی که خانواده‌های از برنامه‌های این طرح داشتند شاهدیم که 50 درصد پایگاه‌های بسیج در این طرح مشارکت دارند.بسیاری از پدر و مادرها فرزندانشان را برای شرکت در برنامه‌ها همراهی و ترغیب می‌کنند که این نشانه اعتماد آن‌ها به برنامه‌های سپاه و بسیج است.

حجت‌الاسلام طالبی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های اوقات فراغت، اجرای برنامه‌های کارآفرینی و تولیدی همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی، اجرایی کردن طرح‌ها تولیدی در سطح پایگاه و محله، بازدید از کارگاه‌های تولیدی و بنگاه‌های زودبازده با عنایت به ویژگی‌های مخاطبین و ایجاد گفتمان در راستای تقویت تولید ملی است.

وی افزود: در بخش برنامه‌های علمی و اموزشی در طول سال در دو بخش این امر را مورد توجه قرار داده‌ایم یکی در حلقات صالحین علمی و دیگری در حلقات صالحین قرآنی سرمایه‌گذاری لازم را انجام خواهیم داد تا به اهداف مورد نظر در این بخش که ارتقاء بصریت و آگاهی نوجوانان و جوانان است دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار