نامگذاری هفته ای با عنوان «هفته حقوق بشر آمریکایی» می تواند آئینه ای برای انعکاس نفاق،‌ دورویی و دروغگویی قدرتهای استکباری مدعی حقوق بشر و فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار باشد.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۶۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی فراخوانی عمومی نیروهای بسیجی پایگاه حضرت معصومه (س) حوزه خواهران شیرگاه در حسینیه چهارده معصوم این شهر و با حضور تمامی نیروهای این پایگاه برگزار گردید.

سرگرد موسوی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در جمع بسیجیان ضمن اشاره به حوادث و رخدادهای 6 لغایت 12 تیرماه دهه 60 و بازخوانی و افشای تناقضات حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: با توجه به حوادث دردناک آن زمان از جمله سوءقصد نافرجام به حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در 6 تیرماه 1360 توسط گروهک تروریستی فرقان، بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیرماه 1360 توسط سازمان منافقین و به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان نامگذاری هفته ای با عنوان «هفته حقوق بشر آمریکایی» می تواند آئینه ای برای انعکاس نفاق،‌ دورویی و دروغگویی قدرتهای استکباری مدعی حقوق بشر و فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در تاریخ ششم تیر ماه 94در دیدار خانواده های معظم شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده های شهدای استان تهران، با اشاره به حوادث هفتم تا دوازدهم تیرماه، ثبت تاریخی این ایام را برای افشای جنایت آمریکا پیشنهاد دادند.

وی افزود: ذکر چند نمونه از جنایاتی که با واسطه و بی واسطه توسط دولت آمریکا علیه ملت ایران صورت گرفت باید برای نسل جدید تبیین شده تا خباثت و خصومت استکباری آمریکا برای نسل های جدید انقلاب و جهانیان افشا شود.

موسوی نژاد اعلام این ایام به عنوان هفته «افشای حقوق بشر امریکایی» را، پیشنهاد خوبی توصیف دانست.

اقامه نماز مغرب و عشا، تجلیل از دو خواهر نخبه بسیجی ورزشکار این پایگاه و ضیافت افطار در پایگاه حضرت معصومه از دیگر برنامه رمضانی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها